rainbow_dash Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg har innmari lyst til å få reist en tur i Europa i sommerferien, men mangler noen å reise sammen med. Tidspunkt blir vel i slutten av juni, og jeg ser for meg noe mer i retning backpacking/haike- eller togtur. Noe i den duren iallefall. Forøvrig er jeg ei jente på 21 år bosatt i Stavanger. Noen som har erfaring innenfor slik type reising, tips og komme med? Cheers Innlegget er endret. Reglene Trampe -mod- Endret 16. april 2009 av Trampe
Lagrima Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Så tøff du er, håper virkelig at du finner noen å reise sammen med Jeg har samboer og reiser nok sammen med ham dersom økonomien tillater det, men hadde jeg vært singel så håper jeg at jeg hadde vært like tøff som deg:) Lykke til og god tur!!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Du kan også søke etter reisevenner på www.aktivitetsvenner.no.
rainbow_dash Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 Takk for tipset gjest Lagrima, jeg har samboer jeg og, men vi er veldig ulike når det kommer til hvor og hvordan når det gjelder reising. Jeg vil oppleve, og se mest mulig, han vil helst ha en rolig ferie et fint sted, og mest slappe av. Så derfor ser jeg etter andre å dele akkurat dette med!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg vil bare si at å reise alene er en opplevelse i seg selv!! Du møter alltid folk som du kan reise med for en stund. Bare et tips...
MissStiles Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg vil bare si at å reise alene er en opplevelse i seg selv!! Du møter alltid folk som du kan reise med for en stund. Bare et tips... Det er jeg faktisk helt enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå