*Numi* Skrevet 16. april 2009 #1 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Vi lurte på å ta tog nedover til sørlige deler av europa i sommer, og kom over Star Tours Blue Train satsning. Med "togpakker", eller togreiser med hotell. Litt forskjellige løsninger på de ulike pakkene. Det koster litt (bare et par tusenlapper mindre for én uke med tog, enn en to-ukers med fly)... Men vi har jo råd, så er ikke der det ligger. Men - er det verdt det? Noen som vet?? Endret 17. april 2009 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 16. april 2009 Ingen som har noen tanker rundt togcharter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2009 51 visninger og ingen som har en eneste tanke eller formening en gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg skrev to ganger, men det ble borte. Som meg er vel de fleste nysgjerrige, men dessverre ingen erfaring. Disse er dessverre litt over min prisklasse for tiden. Synes det virker meget interessant, så vil gjerne ha svar jeg også. Og det må da være noen med erfaring, siden de har blitt så populære? Jeg synes også at opplevelsesturene med tog (som de startet med) virker kjempeinteressante. Kunne tenkt meg både kulturopplevelsesturene (med ølsmaking og vinsmaking) og sykkelturene. Men jeg finner de ikke igjen. Synes togsiden deres var mye mer oversiktlig før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 17. april 2009 Takk, gjest! Hyggelig med svar. Selv om det ikke gjorde noen av oss noe klokere sånn sett, så er det jo greit å vite at det er interesse for det. Tydeligvis er de også veldig populære, siden Star Tour har utvidet til flere reiser og flere destinasjoner. Lurte litt på "ordentlig interrail" i år, men kom over denne, så tenkte vi skulle safe litt. Ja, vi er feige og late. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå