Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg, merker godt at det er sommer, ja. For her inne på KG er det rett og slett lite aktivitet for tiden (forståelig), og diskusjonene er rett og slett tamme. Er alle sløva av sola??

Andre forum er enda kjedeligere og der er det bare dikkedikkedikk og overkoselig stemning. Inne på snartmamma er det forferdelig. Unnskyld meg, må bare få det ut, for jeg kjenner at jeg holder på å klikke og rett og slett fortelle disse snille, gode, omtenksomme, rettferdige og støttendes vordendes mødrene hvor kvalmt det kan bli til tider.

Det går vel an å ha noen heftige diskusjoner eller ivertfall interessante diskusjoner selv om man er gravid vel, man spontanaborterer ikke fordet.

Ikke misfortså meg, liker selvfølgelig at man kan være høflig mot hverandre, men litt futt og fart skader ikke. Men kanskje det er det fine været som har innvirkning, kanskje diskusjonene blir litt heftigere om høsten når regner øser ned. Ikke vet jeg.

Men jeg kjeder meg og kan sikkert oppfattes som akkurat like kjedelig som alle andre. Men egentlig så koker je, er overopphetet og kunne tenkt meg å ta rotta på noen (men skal selvfølgelig ikke gjøre det 8)

Hva med dere andre er dere overkoselige for tiden eller bruser blodet deres bittelitt?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Mitt blod bruser alltid.

hAR SÅ sinnssykt LITE Å GJØRE PÅ JOBBEN OM DAGEN, ¨(SORRY, caps lock...)

enda jeg har bedt om mer fra sjefen. Så da sitter jeg her på kg dagen lang, og tar i mot ros på møter om hvor produktiv jeg er!! :sjarmor:

Skrevet

Blodet mitt bruser om dagen, men ikke pga. av KG....... :ler:

Det er nå slik om sommeren, Pearl!

Alt tar ferie! Agurktid heter det, av en eller annen merkelig grunn.....

Dessuten har jeg ikke lyst og krangle. Sorry....... :wink:

Gjest Tristessa
Skrevet

Sorry mac, jeg orker ingenting akkurat nuh. I alle fall ikke sette i gang en interessant diskusjon.

Gjest gurimalla
Skrevet
hAR SÅ sinnssykt LITE Å GJØRE PÅ JOBBEN OM DAGEN

Jeg også - skikkelig ferietid, men noen må være her....

Skrevet

Jeg har sinnsykt mye å gjøre på jobben, men får ikke gjort en dritt når det er så stille overalt!

Skrevet

Alle er vi forskjellige med forskjellig temperament!

Jeg har stort sett ikke behov for å diskutere heftig her inne.

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Har mye å gjøre, men hvem kan være produktiv når det er strålende sol og nesten 30 varmegrader ute? Resten av uka skal heldigvis tilbringes på hytta ved sjøen.... Juhuu! :D

Ellers så er det litt dødt her inne ja.... Men sånn er det her om sommeren.

Gjest Dolphina
Skrevet

Jeg er alltid klar for heftige diskusjoner!

Så har du et knall tema, Pearl, så er jeg med jeg! :lol:

Skrevet

Så flott at det bruser hos noen. Det bruser her og, jeg leeeenkter etter å komme meg ut i sola, vekk fra jobb og trekke frisk luft.

Nei, det var ikke krangling jeg mente, er ikke så flink til å krangle skriftlig. (Men kjempe flink til å krangle muntlig med mannen, da tar jeg innersvingen på ham, gitt :hoho: ) Nei, det trenger ikke å være heftig diskusjon heller, men litt mer interessant.

Men jeg forstår selvfølgelig at det er sløve tider, kan være litt gidde laus innimellom (spesielt her på jobb), men det er nok derfor jeg kjeder meg og. Finner ingenting kjekt på nettet, har ikke lyst til å jobbe, det er da det er værst. Med en gang kl.runder 16.00 skifter innstillingen. Dere kjenner nok til det, ja!!!!

Da er det sommer, man kan finne frem shorts og gå ut i hagen, eller bare sitte på terrassen med en kald pils (eller kald brus i mitt tilfelle da :wink: ) og bare nyte livet. Mne så ringer klokken kl.7.00 neste morning og man forbanner seg igjen for at man er så avhengig av de hersens pengene at man må jobbe, spesielt når været er fantastisk.

Hage sidene her på nett er ganske ok, men jeg har joo trålt dem alt. Til og med radion svikter, ja, ja, kan være ok innimellom, men musikken er litt kjedelig og gammel.

Uff, så klagete jeg var da. Dette blir ivertfall kjedelig. Ok, jeg skal finne på noe annet kjekt å skrive om til i morgen. Skal legge hodet i bløt. :P

Ha en fin dag videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...