Gå til innhold

Lydstudio, spille inn egen musikk cd i utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal arrangere utdrikningslag og da har jeg lyst at vi skal i studio og spille inn en sang/evt. lage video. Noen som har vært med på dette? Evt noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor da??

Hehe.. ganske vesentlig info.... OSLO/AKERSHUS

Skrevet

Jeg arrangerte det da jeg var forlover for 2 år siden. Det finnes jo mange å velge i, men vi endte opp på det som ligger i torggata bad. Var helt ok, og hele greia var kjempemorsom. Spilte CDen i bryllupet - stor suksess!

Skrevet (endret)

Oi dette gjorde jentene for meg i mitt utdrikningslag!!! KJEMPESUCCESS!!!

Skal spille av låtene(2) til gubben i bryllupet....gleder meg masse!!

forresten har en av mine forlovere jobbet i ceasar og ho kjente noen som jobbet i studio like ved....er vel Sun studio det heter tror eg, er ved torshov/st. hanshaugen

:)

Edit: forresten låtene eg sang in var: I do i do(abba), og "im so excited"(pointer sisters)....så kora jentene oppå min stemme til slutt....dritgøy med vin ved siden av

Endret av icechick
Skrevet

huff, jeg kan ikke synge så jeg hadde synes det var helt forferdelig selv om konseptet er godt!

Hadde blitt alt for sjenert til å synge inn CD, pluss at jeg aldri hadde spilt det i bryllupet om jeg hadde først turt å synge inn noe.... :fnise:

Dere er tøffe som turte! :jepp:

Skrevet

Ikke synger eg noe særlig bra....først er det jo viktig å ha riktig låt da!

Men husk at når det er spillt in i studio...så synger du en og en setning om og om igjen, og limer og paster og masse sånn....så hører du alltid originalen først.....tror nok fleste høres greie ut til slutt! :P

Det var drit vanskelig å starte....fikk litt vin så gikk det så bra vettu :)

Skrevet
Oi dette gjorde jentene for meg i mitt utdrikningslag!!! KJEMPESUCCESS!!!

Skal spille av låtene(2) til gubben i bryllupet....gleder meg masse!!

forresten har en av mine forlovere jobbet i ceasar og ho kjente noen som jobbet i studio like ved....er vel Sun studio det heter tror eg, er ved torshov/st. hanshaugen

:)

Edit: forresten låtene eg sang in var: I do i do(abba), og "im so excited"(pointer sisters)....så kora jentene oppå min stemme til slutt....dritgøy med vin ved siden av

Mulig at jeg er litt treig, men het studio Ceasar der du spillte inn din. Eller var det Sun Studio dere var.

Hørtes veldig gøy ut!!!

Skrevet
Mulig at jeg er litt treig, men het studio Ceasar der du spillte inn din. Eller var det Sun Studio dere var.

Hørtes veldig gøy ut!!!

Sun studio het det....ja det var kjempegøy, husker det for alltid!

Skrevet

Dette gjorde vi i helga da venninna mi hadde utdrikningslag. Kjempemoro!!! Absolutt å anbefale!! Studio

• 3 uker senere...
Skrevet
Dette gjorde vi i helga da venninna mi hadde utdrikningslag. Kjempemoro!!! Absolutt å anbefale!! Studio

Det var dette studioet jeg slutt bestilte fra, godt å høre at det et fornøyde kunder ivertfall!!!!!

Takk for svar!!

Gjest Gjest
Skrevet

Der var vi på utdrikningslag! Alle sang, men lydmannen mikset det sånn at man hørte bare bruden - som synger kjempefint. Den ene sangen ble spilt av i bryllupet - "Min Først Kjærlighet" (hun gifta seg nemlig med sin første kjærlighet!). :-)

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet
Skal arrangere utdrikningslag og da har jeg lyst at vi skal i studio og spille inn en sang/evt. lage video. Noen som har vært med på dette? Evt noen anbefalinger?

Jeg var i utdrikningslag for noen uker siden, og vi var i et studio som het Kick Off. http://kickoffstudio.no/

Bruden sang, og vi andre koret. Kjempegøy!

• 1 år senere...
Skrevet

Vi var på http://www.famestudios.no/ i utdrikningslaget mitt for noen uker siden. Veldig fornøyd, uten at jeg har sett videoen ennå (det tar ca to uker).

Gjest Mahareth
Skrevet

Herregud, jeg håper de gjør noe sånt til mitt utdrikningslag også! :nigo:

Skrevet

Da jeg holdt utdrikningslag for en venninne var vi på karaokestudio.no, ligger i Oslo. Er litt "dårlig" strøk...man kommer liksom midt i blitze-gryta. Men ellers var arrangementet bra. Hun sang og så spilte vi inn musikkvideo som hun fikk på dvd og sånn etterpå.

Lurt å ha litt øvelse på hva dere vil danse eller gjøre i musikkvideoen tilfelle.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei hei!

Ikke for å kuppe spørsmålet ditt, men er det noen som kjenner til plasser å spille inn cd for utdrikningslag i stavanger området? Det var ikke lett å finne:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gjort det. Drit kjedelig.

Dere bør være en sang-glad gjeng, og det bør være sanger virkelig alle kan, om det skal være morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...