Gjest nani Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Evomine-x Noen som vet noe om dette eller har prøvd det ? Er det lovlig i Norge slik at det kan bestilles osv. ? Takk for svar
Gjest Bolledeig Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Grønn te tilskudd er lovlig i Norge, men siden slankepiller kjøpt på internett fort har mange andre ingredienser som ikke er deklarert (de fant jo alt fra narkotika til plantegift da de gjorde noen stikkprøver for en tid tilbake) ville jeg heller gått for et grønn te-tilskudd kjøpt på helsekosten, fungerer på akkurat samme måte!
Gjest ts Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Grønn te tilskudd er lovlig i Norge, men siden slankepiller kjøpt på internett fort har mange andre ingredienser som ikke er deklarert (de fant jo alt fra narkotika til plantegift da de gjorde noen stikkprøver for en tid tilbake) ville jeg heller gått for et grønn te-tilskudd kjøpt på helsekosten, fungerer på akkurat samme måte! Det var det jeg tenkte på. Noen som vet om noen slike grønn te tilskudd i Norge som kan anbefales ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå