Gå til innhold

tilfeldig møte eksen og hennes nye "venn"

Anbefalte innlegg

Gjest gutt22
Skrevet

Hei. Møtte nettopp eksen og hennes nye flørt, begge to går i samme klasse som meg.... Hun hadde tydligvis overnattet hos han. Jeg vinket og smilte pent og snudde meg. Har sykt lyst å sende hun en melding hvor jeg gratulerer eller noe sånn.. men det beste er vel å bare drite totalt i det selv om det er jævlig vanskelig! Fy faen altså, for noen uker siden sa hun at han karen var feit og absolutt ikke det hun så etter..

Føler meg helt jævlig akkurat nå...

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft gjort av deg :) av og hilse og smile pent.

Hev deg over henne.

Du har det tøft nå, men forsett slik du gjør nå. Ikke send sms eller noe.

Kanskje hun vil du skal bli sjalu? Så ikke vis det for henne, og ikke la henne merke det.

Lykke til

Gjest Gutt22
Skrevet

Tviler på hun prøver å gjøre meg sjalu i og med at det var hun som gjorde det slutt...

Jeg skal ikke vise at jeg synes dette var kjipt foran henne. Vi har det veldig fint når vi har vært alene sammen siden det ble slutt, vært problematisk på fylla til tider, men edru har det gått veldig greit. Nå skal jeg totalt overse henne.

Senest for litt over to uker siden sa hun at hun var veldig forvirret over at hun plutselig ikke hadde de samme følelsene lengre, og hadde ingen planer om å involvere seg med noen nye med det første... Men de ordene kan hun spise opp. Selvfølgelig har hun all rett til å gjøre hva hun vil.. Kanskje like greit at hun gjorde det så tidlig, mistet i hvertfall all respekt for henne i morges...

• 2 uker senere...
Gjest gutt24
Skrevet

Ingen jenter har planer om å involvere seg med noen ny når de dumper deg, ivertfall lar de det gå et par dager, så du har god tid til å komme deg over henne.

Skrevet

For å være ærlig synes jeg du overreagerer. Hvis det var hun som gjorde det slutt er sannsynligheten stor for at hun var over deg en stund før hun gjorde det slutt og dermed vil hun raskere enn deg føles klar for en ny flørt.. Selvfølgelig planlegger hun ikke å møte en ny, men man vet aldri hvilken vei veien tar.

Skrevet
Ingen jenter har planer om å involvere seg med noen ny når de dumper deg, ivertfall lar de det gå et par dager, så du har god tid til å komme deg over henne.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...