Gjest ts Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Har ikke hun blitt fryktelig tynn? Synes hun er så forandret.
Gjest Wacmoc Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Har ikke hun blitt fryktelig tynn? Synes hun er så forandret. Jo, det har hun. Første jeg la merke til da jeg så henne.. Syntes det var skremmende.
Nasseline Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hun så ikke særlig bra ut, nei... Mager rett og slett.... *grøss* Hun som var så fin før!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Så utrolig ufine dere er! Sitte å rakke ned på kroppen til en annen jente på den måten! Hun er en nydelig jente, var fin før og er fin nå. Misunnelige eller?
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg syntes også hun hadde blitt litt tynn, men er jo en søt jente da.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Har ikke hun blitt fryktelig tynn? Synes hun er så forandret. Sofie, fisker du?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Akkurat som Mette-Marit: de har begge blitt skraltynne!
Gjest ts Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Så utrolig ufine dere er! Sitte å rakke ned på kroppen til en annen jente på den måten! Hun er en nydelig jente, var fin før og er fin nå. Misunnelige eller? Rakker ned på kroppen hennes? Jeg la merke til at hun har forandre seg. Hun ser sliten ut, bleik og ganske tynn. Lurte på om andre også synes det, eller om det er jeg som husker feil. Søt jente, absolutt, men synes likevel at hun er bleik, og at hun ser tynn ut.
Andale Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Rakker ned på kroppen hennes? Jeg la merke til at hun har forandre seg. Hun ser sliten ut, bleik og ganske tynn. Lurte på om andre også synes det, eller om det er jeg som husker feil. Søt jente, absolutt, men synes likevel at hun er bleik, og at hun ser tynn ut. Jeg la også merke til det med en gang. Tenkte at rollen hennes kanskje skal ha spiseforstyrrelser, men virker jo ikke sånn heller? Hm... Kanskje hun bare har slanket seg litt i overkant mye fordi hun visste at hun skulle tilbake på skjermen igjen..?
Skylapp Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Så utrolig ufine dere er! Sitte å rakke ned på kroppen til en annen jente på den måten! Hun er en nydelig jente, var fin før og er fin nå. Misunnelige eller? Signere.
Gjest Papirkurven Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Jeg la også merke til det med en gang. Tenkte at rollen hennes kanskje skal ha spiseforstyrrelser, men virker jo ikke sånn heller? Hm... Kanskje hun bare har slanket seg litt i overkant mye fordi hun visste at hun skulle tilbake på skjermen igjen..? Men hun var jo ganske rundt forrige gang hun var på skjermen, så hvorfor skulle hun det. Folk forandrer seg, strekker seg og blir tynnere noen ganger. Blek og sånn kan man jo bli med sminke, hun skal jo liksom være alkoholiker? ja, hun er blitt tynnere, men om hun ikke hadde blitt det, hadde sikkert Se og Hør (eller KG) sagt hun var feit enda..
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Hun var jo skikkelig overvektig og lubben sist un var på skjermen da....så fint hun har gjort noe med det.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #13 Skrevet 18. april 2009 Hun var da ikke rund eller feit sist hun var med. Ærlig talt! Hun var helt normal. Nå ser hun syk ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 Hun har jobbet litt som modell, vet jeg, så hun er vel bare såkalt "modelltynn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå