CocoPiaf Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Noen andre som er lei Stein Åge Nilsen og hans fake act på scenen? "hæ? skal jeg synge..?!" i hvert svarte program ... Blir oppgitt bare av reklamene.. Er du fan/ufan?
Gjest dalieo Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Gaaah, har aldri sett det, mer enn nok med reklamene Er så teit når han "synger feil" på sin egen sang!
Annie Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Har aldri sett programmet, men bortsett fra Sten Åge, som jeg forøvrig aldri har likt, så er det jo mange dyktige musikere med der.
Gjest Methuselah Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Aldri sett det. Kommer aldri til og se det Så for meg kan det gå jeg ser ikke på det uansett
KinderMaxi Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg kommer absolutt ikke til å se på. Det holder veldig lenge med reklamen. Ut i fra reklemen ser det ut som at håret til Åge er fett. Det klistrer seg jo ordentlig inntil hode og ansiktet. Sort, halvlangt og fett hår er lite pent å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå