Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min var den jeg stolte mest på av ALLE i hele verden. Forholdet vårt har hatt sine opp og nedturer men jeg har likevel stolt veldig på han. Men selv om jeg har gjort det har jeg blitt såpass brent før at jeg har problemer med å ha full tillitt til andre mennesker, fordi jeg er redd for å bli brent igjen. Men inne i meg selv har jeg alltid tenkt at jeg ikke har noen grunn til å være redd, pga han kunne jeg stole på.

Så fant jeg ut at han hadde holdt noe hemmelig for meg. Han hadde utvekslet tlf nr og meldinger med sin gamle flamme, han skrev nattameldinger til henne osv, spurte om hun "hadde kommet trygt hjem" osv..! (jeg kikka på meldingene hans ja, men trodde jo ikke akkurat jeg skulle finne noe slikt, var bare for gøy.) Han innrømte det med en gang jeg konfronterte han. Han lagret denne jenta under et guttenavn så jeg ikke skulle skjønne det. Men det sa han var for han visste jeg kom til å klikke hvis han hadde hennes navn. (Og det hadde jeg gjort ja, men klikka enda mer selvfølgelig når han i tillegg løy)

Når alt dette skjedde, var vi inne i en veldig dårlig periode. Jeg hadde sveket han sganske mye(ikke utro), og han sa han orka ikke bry seg lenger, for han var så dritt lei. Vi fikk snakka om det, og at vi skulle starte med blanke ark osv. Jeg tilga.

Likevel våkner jeg opp flere netter med en vond klump i magen. Tenker på dette hele tiden, at han kunne sende søte meldinger til en annen jente, snakke med henne. Gråter mye, har nesten blitt deprimert.. Han sier jo at det var bare fordi det var lenge siden de hadde prata sammen, han var nyskjerrig. Men han kunne jo styrt seg for de søte nattameldingene og spørsmåla.. Uansett, jeg får det ikke ut av hodet mitt. Tenk at han kunne juge for meg! han er virkelig ikke typen til å være utro, men å snakke med andre jenter på den måten er et stort svik syns jeg, spesielt når han har vært hodestups forelska i ho før. Han ville juge for meg så ingen skulle bli såra. Men still.. jeg har blitt mer såra en noen gang.

Dette ble veldig usammenhengende og rotete, men tankene mine er litt rotete nå.

Jeg trenger å høre hva dere syns om det hele og hva jeg burde gjøre. Å snakke mer med han nå tror jeg bare gjør vondt verre, han vet at jeg er lei meg for det. Forholdet vårt trenger noe positivt ikke bare dårlige krangler.

Setter stor pris på innspill.

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, fordi de vonde tankene slipper ikke taket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han visste at du ville klikke hvis du visste at han sendte meldinger med henne - likevel gjorde han det. Det synes jeg viser at han ikke bryr seg så mye om deg. Hvis han elsket deg og visste at dette ville såret deg, ville han ikke gjort det - tror jeg.

Skrevet

Hvor alvårlig var den perioden da du hadde sveket ham? Hvor såret var han, og var han kanskje på vei ut av forholdet? Det er klart at det ikke gjør det ok å ha en slik kontakt med en annen jente likevel, men om han var veldig såret og følte seg selv veldig lite verdt så er det kanskje litt forståelig at han kontaktet ei som kunne få han til å føle seg litt verdigull igjen? Det er nok mye vi ikke vet om deres historie i denne perioden, og da er det egentlig litt vanskelig å ta stilling til dette.

Kanskje dere begge bør ha mer åpenhet i henhold til telefon og internett etter dette. Her i huset står hans msn på konstant på hans maskin, og min på min maskin. Vi bruker disse maskinene om hverandre avhengig av hvilket rom vi er i. Jeg vet dermed hvem som kontakter ham på msn, og han kan se alle mine kontakter. Vi bruker også telefonene til hverandre litt om hverandre, så det ville være veldig vanskelg å skjule en slik kontakt med noen andre. Vi har det ikke på denne måten fordi vi driver å sjekker hverandre, det er jo akkurat det ingen av oss føler et behov om å gjøre så sannt vi har slik en full tilgang til alt.

Men egentlig er det nok ikke det at han kontaktet henne som er problemet. Han følte seg sveket i forholdet og du ble sveket. Dere er altså ikke flinke til å ivareta den andres behov og det å sette den andre personen før deres egne ønsker. Dette er vel egentlig det temaet dere bør jobbe videre med og forsøke å legge tidligere svik bak dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...