Gå til innhold

Trenger hjelp av dere jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Har et problem med kviser som mange ander. Går på antibiotika ery-max mot det og det fungerer allright i kombinasjon med aberella krem jeg har på om natten.

Om 8 dager er det russ og fyll og jeg frykter et utbrudd. Jeg ønsker tips til en foundation(er det ikke det jeg trenger) for å dekke til over den urene huden, på en måte som gjør at det ser mest mulig naturlig ut. Jeg bruker en fuktighetskrem i annsiktet.

Jeg må kunne kjøpe produktet i en butikk, ikke over nettet.

Mvh Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineralsminke i pudderform er nok det som gir det naturligste resultatet, men det vil likevel ikke dekke alle urenheter. Hudfargen din vil bli jevnere og penere, men vær forberedt på at du kan se litt av kvisene - selv om de vil være mindre framtredene. Prøv f.eks Glo Minerals, jeg er veldig fornøyd med det, og de har et godt fargeutvalg. De selger det hos mange hudpleiere..

Du kan gå for flytende form også, men da er det lettere å avsløre at du har sminke på.

Vet ikke hvor mye kviser du har når de kommer? Hvis det kommer bare en og annen er det nok bedre å satse på en oncealer som du bare bruker rett på det du vil skjule. Da er det veldig viktig å finne en farge som er lik din egen farge, hvis ikke ser det flekkete ut. Helena Rubenstein har en veldig god concealer som heter Extreme Concealer som de selger på de fleste parfymerier.

Skrevet
Mineralsminke i pudderform er nok det som gir det naturligste resultatet, men det vil likevel ikke dekke alle urenheter. Hudfargen din vil bli jevnere og penere, men vær forberedt på at du kan se litt av kvisene - selv om de vil være mindre framtredene. Prøv f.eks Glo Minerals, jeg er veldig fornøyd med det, og de har et godt fargeutvalg. De selger det hos mange hudpleiere..

Du kan gå for flytende form også, men da er det lettere å avsløre at du har sminke på.

Vet ikke hvor mye kviser du har når de kommer? Hvis det kommer bare en og annen er det nok bedre å satse på en oncealer som du bare bruker rett på det du vil skjule. Da er det veldig viktig å finne en farge som er lik din egen farge, hvis ikke ser det flekkete ut. Helena Rubenstein har en veldig god concealer som heter Extreme Concealer som de selger på de fleste parfymerier.

Jeg er ikke hardt plaget, men jeg er svæært nedsatt psykisk av de. Er bare vanskelig å vise seg frem, spesielt i lys når man føler at man ikke ser bra ut. Kinnene, halsen osv er helt fin, det varier i stor grad mellom rundt munnen/haka, og pannen. får ikke dype vonde kviser, men det er noe i de, og man faller lett for fristelsen å presse på de. ikke bra. Et annet spm. Har nå gått på antibiotikaen Ery-max i over 6 mnd. Kan det være bra så lenge? det stabiliserer og gjør at jeg ikke får ville utbrudd, men det er jo antibiotika?

Skrevet

Jeg ville ikke anbefale deg å bruke foundation når du er gutt, det er lett for en jente å avsløre at du bruker sminke... En concealer derimot, som du kan ta på røde områder og rett på kviseutbrudd er bra, alle make-up-merker har slike concealere, det er bare å spørre i et parfymeri.

Når du er såpass hemmet av huden din som du er ville jeg spandert på meg en time hos hudpleier for å få ordnet opp litt og fått gode råd, og deretter kjøpt noen gode rensende produkter. Bl.a. bør du ha et korrigeringsprodukt for kviser - noe du kan legge rett på kvisene slik at de forsvinner raskt. MD Formulations har en slik gele som er kjempebra. Den koster flesk, men hjelper godt! Tror den heter Clearing Complex eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...