Chiquita Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Noen tips til hva vi kan finne på i sommer med tre barn på 4,3 og nesten 2? Vi reiser fra Trøndelag og ned til Moss hvor vi har slektninger. Har campingvogn på slep, og kan ta overnattinger på veien dersom det dukker opp noe spennende. Er Hunderfossen spennende for denne aldersgruppen? (med "nok" aktiviteter?) Hunderfossen er den eneste jeg husker. Noen tips, både til aktiviteter og campingplasser som er fine for barn
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 På Lillehammer (Øyer/ hunderfossen) er det skikkelig spennende å ta gondolen opp til toppen. Flott turområde der oppe, men lekeplass for barna. Å kjøre innom på Langedrag er også spennende, flott område med mange spennende dyr og spesielle/interessante mennesker som driver stedet. Men det blir kanskje en omtur? God tur:)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Du har jo Tusenfryd like før du er fremme i Moss. Barne er nok litt små, men jeg tror det finnes muligheter for dem også. Rundt Oslo er det jo besøksgårder med dyr (på Lindeberg og Losby).
super-ida Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Du har jo Tusenfryd like før du er fremme i Moss. Barne er nok litt små, men jeg tror det finnes muligheter for dem også. Rundt Oslo er det jo besøksgårder med dyr (på Lindeberg og Losby). amadeus dyrepark er verdt et besøk.... jeg ble positivt overrasket... ligger ikke kjempelangt fra hamar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå