Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks. forteller meg "alt"..Nå har han truffet ei dame, og han er SÅ glad for at hun har en rik far, slik at hun kan arve mye penger...Han liker lettente penger for å si det sånn. Dette har han skrevet til meg. Tenkte jeg skulle vise dette til henne- om det ble noe alvorlig mellom de. Hva synes dere? Jeg er ikke interessert i han, han har visse "psykpatiske trekk"..så hun ser forhåpentligvis dette før det er for sent. Men... :roll:

PS:han har forresten en meget høy IQ.. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av erfaring mener jeg at "slutt" må bety "slutt".

La dem bli kjent med hverandre og gjøre seg opp egne meninger og erfaringer. Det tror jeg du vil få mest respekt for på langt sikt.

Hvis du "tipser" henne om ting, vil nok dette bli tatt negativt opp fra hennes side uansett. Det er rart det der med ekser. Vi er automatisk "fæle" og "slemme" bare fordi vi er eksen.

Skrevet

Nei,dette ville jeg ikke lagt meg bort i.

La henne finne ut selv.

Det virker bare dumt hvis du bryr deg! :wink:

Skrevet

Som "ny dame" hadde jeg satt pris på så lite innblanding fra ekser som mulig!

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke bland deg inn; det vil uansett bare bli påstand mot påstand, og hun vil sannsynligvis tro eksen din (hennes kjæreste), ikke deg. Jeg har selv vært oppi noe liknende, men valgte å ikke si noe til henne som er sammen med eksen min.

Skrevet

Med mindre han er en fare for hennes liv og helse, ligg unna!

Som nevnt over:

SLUTT ER SLUTT!

Skrevet

Dessuten, du nevner han er smart - hvis han har psykotiske trekk, er han antagelig ganske god til å snakke folk rundt, hva om han tar på seg martyr-masken og driter ut DEG i stedet?? Med mindre den nye dama hans er din beste venninne eller noe :o så er det nok lurt å ligge lavt.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du gidder å beholde kontakten med en sånn fyr i det hele tatt... Ekser er sjelden de helt uunnværlige vennene, hvert fall ikke sånne av hans type.

Er hun sånn passe intelligent vil hun vel fort skjønne tegninga. Hadde hun derimot spurt deg direkte, fordi hun har fått mistanke til noe, kan du jo helle rvurdere det... hvis ikke er det nok som de andre sier her, ekser har veldig liten troverdighet i sånne saker :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Men saken er jo at jeg har skriftlig bevis på dette, så det bli jo ikke bare en "påstand" jeg kommer med. Vel, jeg tror vel også at det beste er å bare holde seg unna. Han skrev det vel til meg for å gjøre meg sjalu...Men jeg har ihvertfall visse bevis på hvordan han er om han skulle prøve å sette henne opp mot meg(vi har barn sammen da)..noe som jeg ikke ville blitt overrrasket over, da jeg i hans syn er skyld i hans miserable liv...

Gjest Anonymous
Skrevet

Gode svar du har fått her, men kanskje det er slik at du vil hevne deg litt ... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...