Gå til innhold

~ Soler du deg? ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Med årene har jeg merket jeg at jeg ikke lenger orker å ligge rett ut og sole meg slik jeg gjorde før. Det blir rett og slett for varmt, og jeg blir for rastløs. I syden, derimot, er det greit. Men jeg må ha sjøen, havet eller et basseng for at det skal bli til å holde ut. Er du en av dem som løper hjem fra jobb, hiver av deg klærne og slenger deg ut i all din vakre lengde for å slikke sol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir rett og slett dårlig når det er for varmt, dessuten tåler ikke huden min sol! Får forbrenninger og greier, så soling har jeg gitt opp for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, passiv soling fikser jeg ikke.

Derimot er jeg den som sykler hjem fra jobb og deretter enten rusler rundt i hagen i shorts eller befinner meg i båten iført shorts. Dermed blir det noen solstråler på mitt legeme, også!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg sjelden..

Synes at det er kjedelig å ligge rett ut i varmen.

Men jeg er ute i sola likevel da og blir brun.

Huden min tåler mye sol og trenger faktisk sol for å ikke se grå ut.

Men du finner ikke meg liggende vannrett på terrassen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tålmodighet til å ligge altfor lenge stille, så derfor tar jeg heller litt solarium resten av året for å holde fargen v like. Så slipper jeg sånn krampesoling m påfølgende solbrenthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke ligge i sola lenger jeg..

Satte for moroskyld temeraturmåleren ut,og den viser 47,3 grader i sola nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soling er greit, men må ha vann i nærheten!!!! Blir ikke så fort brun heller, og det er litt kjedelig. Pleier å jukse litt med solarium! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøff skrev:

Derimot er jeg den som sykler hjem fra jobb

Da lurer jeg på hvordan du kommer deg TIL jobb siden du bare sykler i den en retningen - nemlig hjem???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trøff skrev:

Da lurer jeg på hvordan du kommer deg TIL jobb siden du bare sykler i den en retningen - nemlig hjem???? :o

Se spørsmålet fra Livets datter i sammenheng med mitt svar, og bli klok...Noen av oss tar spørsmålsformuleringene på alvor :ler:

Dessuten er ikke solen fryktelig sterk i 07-tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøff skrev:

Noen av oss tar spørsmålsformuleringene på alvor

:ler: Skal dette lissom være et forsøk på å overbevise meg om at DU alltid holder deg til saken og bare svarer på d du blir spurt om......???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt ikke overbevist, Trøff! Derfor syns jeg nok ordet 'Forsøk' var et passende valg. 8)

Hva mener du, Livets Datter? Syns du virkelig vi avsporer her....??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er fortsatt ikke overbevist' date=' Trøff! Derfor syns jeg nok ordet 'Forsøk' var et passende valg. :o[/quote']

Nei, da gidder jeg ikke mer, man skal som kjent ikke kaste perler for svin (det viser seg nemlig at svinene har lett for å snuble i perlene og ødelegge bena sine, og dét tar vi avstand fra!)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøff skrev:

Nei, da gidder jeg ikke mer, man skal som kjent ikke kaste perler for svin (det viser seg nemlig at svinene har lett for å snuble i perlene og ødelegge bena sine, og dét tar vi avstand fra!)

Nå tror jeg du blander korta igjen, Trøff! Husk, d er du som er nærmeste slektning av grisen her (trøffelsvinet mener jeg), mens undertegnede jo er et temmelig høytstående individ ettersom sjimpansene jo har gener som ligger nær opp til menneskenes....

Men du har helt rett i at d ikke nytter å kaste perler for chimper, for perler bryr jeg meg katta om.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Soling er pyton.

Liker best overskyet vær jeg.

Passiv soling kan gå an, f.eks drive med litt hagearbeid hvis det ikke er for varmt eller være på sjøen med båten.

Lisa-Beth

uinnlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

For meg som hverken har båt eller hage, er en balkong med plenty av sol eneste mulighet til å få litt luft mens man er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI - jeg er ikke en av dem. Jeg er et skyggemenneske - trives i skyggen og i moderate temperaturer. Dessuten er det gørr kjedelig å sole seg, og varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...