Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

pusen min på nesten fem mnd, skal bare sutte på halsen min når den koser, biter å suger, så jeg får jo masse små røde flekker på halsen, noen som hvet hvordan jeg skal avlede han på det, jeg sier nei noen ganger, og bare puffer han vekk. får jo nesten dårligsamvitighet hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt er snart 5 år, og hun sutter på klærne mine når hun skal kose.

Sannsynligvis fordi hun ble tatt fra mora si da hun var bare 2 uker gammel. Har prøvd å dytte henne vekk eller distrahere henne, men det nytter ikke.

Kan jo hende din slutter av seg selv, når den blir litt gamlere? Er jo fortsatt bare en kattunge :)

Skrevet

Det er ofte slik at de kattunger som blir tatt for tidlig fra moren får slik suttebehov, ja. Du kan jo forsøke å gi den en klut eller et tøystykke i stedet for, evt. legge det over halsen når den sutter. :)

Skrevet

Pusen min sutter også, enda han var hos mor til han var 12 uker.

Jeg pleier å dytte ham vekk og slutte å kose når han sutter, ellers får jeg stooooore slevflekker på klærne. -.-

Skrevet

Min katt sutter på halen sin, og den er snart 8 år. Det er ikke noe som "dabber" av med tiden om du ikke gjør noe med det, vil jeg tro. Men jeg syns det bare er kjempe koselig. Men jeg får ingen røde flekker eller slevflekker på klærne ;)

Skrevet

Jeg fikk min katt da den var 10 uker. Hun suttet på halsen bare de to første ukene hos meg. Har aldri gjort det etterpå. Nå er hun 1 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...