Gå til innhold

Sykkel henger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Er det noen som kan anbefale en sykkeltilhenger som man kan ha to stk barn i....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har hatt en på coop obs til 1500kr tror jeg det var. Vet ikke om de har den ennå, men virker ok

Skrevet
Hei hei.

Er det noen som kan anbefale en sykkeltilhenger som man kan ha to stk barn i....?

Husker du merket? finne det ikke på coop obs sine sider.....

Skrevet

De har også kampanje på slike på G-Sport. Har ikke erfaring med slike, men tenker å kjøpe den på G-Sport, så får vi se.

Skrevet
Husker du merket? finne det ikke på coop obs sine sider.....

Nei, husker ikke merke. Kan sjekke i garasjen i morgen. (orker ikke gå dit nå ;) )

Tror det er noen uker siden mannen kjøpte den, men de kommer sikkert inn igjen.

Ligner på denne fra G-sport, bortsett fra at vår er blå/grå, og kan brukes som vogn i tillegg. Dersom dere har tenkt å bruke den kun til tilhenger hadde jeg gått for den fra G-sport. Den var jo billigere også ;)

Skrevet

Er det noen som vet fra hvilken alder barna kan sitte i disse?

(ikke meningen å kuppe tråden)

Skrevet

På G-sport sine sider (linken lenger opp) står de bør være minimum 1 år. I den vi kjøpte på coop står det 18mnd.

Gjest abelille_gjest
Skrevet

Vi har croozer 535 som vi kjøpte på medlemskupp hos obs i fjor. Den har plass til to barn, det følger med feste for to sykler. Det finnes også sete som kan settes inn for spedbarn som ikke kan sitte selv. Vogna er lett og kan enkelt gjøres om til "vanlig" vogn. Ganske bred selvsagt, men vi valgte den til tross for at vi bare har et barn (foreløpig).

Gjest Poker face
Skrevet

jeg kunne også tenkt meg noe slikt. men foreløpig elsker gutten min å sitte i sykkel sete bak meg :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...