Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 kroppen trenger helt klart et lite underlag av solarium, men ansiktet er det ikke så nøye med. er redd for diverse aldringstegn/skader. hva kan jeg dekke over med da? en håndduk kanskje?
hvitveis1 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Er vel bare å bruke trøya/genseren din? Skjønner godt at du vil dekke til ansiktet, du sparer deg for rynker, og i ansiktet kan du jo bare ta på litt solpudder for å se litt brun ut =)
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Har ikke de fleste solsenger også eget lys for ansiktet, som du kan skru av og på individuellt?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg tar litt solarium på forsommeren for å få litt farge på den vinterbleke kroppen når skjørt-sesongen kommer. Men jeg dekker alltid til ansiktet, bruker bare trøye/genser/hva enn jeg har med meg den dagen. Å bare skru av ansiktssola er ikke nok synes jeg, for jeg vil ikke ha solariumslys i ansiktet i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 hjelpe meg, får helt hetta nå, jeg fikk nemlig ikke til å slå av ansiktssolen i går. håper jeg berger ift pigmentflekker. noen som kan trøste meg med at det sikkert går bra? tok "bare" 10 minutter... neste gang blir det en topp over eller noe ja.
hvitveis1 Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Selv om du skrur av ansiktsolen så får du sol i ansiktet, så det er best å ta noe over ansiktet =)
hufsa! Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Jeg soler ansiktet mitt minst mulig.Smører meg med solfaktor og har ei fille over ansiktet.
stella K Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 funker det å smøre seg med solfaktor (til ansiktet)i solarium? da behøver man kanskje ikke håndkle? blir så varmt! hørte for lenge siden at solfaktor ikke beskytter mot solariumssol... men dette er leeenge siden jeg hørte, og stemmer kanskje ikke nå mer. noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 funker det å smøre seg med solfaktor (til ansiktet)i solarium? da behøver man kanskje ikke håndkle? blir så varmt! hørte for lenge siden at solfaktor ikke beskytter mot solariumssol... men dette er leeenge siden jeg hørte, og stemmer kanskje ikke nå mer. noen som vet? Jeg vet egentlig ingenting om dette, siden jeg aldri tar solarium. Men har lagt merke til at på sentret der jeg trener så har de fått mye nytt av kremer og solfaktor til ansiktet som du kan beskytte deg med. Er lurt med sånne briller også antar jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Jeg legger meg med toppen min over ansiktet og feil vei i senga så jeg får vinden i hodet - hvis jeg ligger riktig vei blir jeg så varm i toppen og kald på føttene! Dessuten ligger jeg bedre feil vei, mest på magen. Hvis jeg ligger på ryggen blir jeg helt svai i ryggen og får pigmentflekker nederst på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå