MissStiles Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg tenkte å reise til en av de greske øyene på ferie i år. Målet er å slappe av, se litt av øya (sightseeing) og bade/sole seg. Ikke typisk partyferie. Mer bade/sol/kulturell ferie!!! Så bare kom med forslag og råd.
Mixelite Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Chios. -men det besvarer ikke spørsmålet i headingen, siden det er den eneste greske øyen jeg har vært på. Bortsett fra Oinousses, som hører til Chios fylke(om man kan kalle det det). Iallfall. Chios oppfyller alle kravene du stiller
Gjest MissBella Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg har bare vært på Kypros og det er en typsik partyøy. I hvert fall siden Ayia Napa ligger i nærheten.
hjertesukka Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg har vært på Rhodos, Skiathos og Thassos. Likte best den siste. De andre to er litt for mye party-party for meg.
Pjukset Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg har vært på Syros, Mykonos, Naxos, Paros, Santorini, Ios, Kreta. Naxos er øya i mitt hjerte! Akkurat passe mye festnivå, nydelige strender (særlig de litt utenfor byen), rett og slett beste øya. Paros er også nydelig, litt mer action her Naxos og Paros er uansett bare 1 time unna med båt, så det går fint an å ta seg en dagstur. Antiparos er en veldig rolig og nydelig øy bare 30 minutter med båd fra Paros, veldig mange fine utflukter og litt mer som skjer på Paros når jeg tenker meg om.
Vib Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Min favoritt er også Naxos! Utrolig hyggelig liten by og nydelige strender. Lei 4-hjuling en dag eller to og kjør rundt omkring på øya, anbefales! En kjempefin "fjell"landsby som heter Filoti er verdt et besøk. Ellers så er Naxos et yndet sted for windsurfing. Santorini er også en veldig fin øy, men dog med et høyere prisnivå. Den er spesiell med de høye klippene og vulkansteinstrendene. Verdt et besøk den også!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Jeg er også fan av Naxos. Men, nå har jeg bare vært på Naxos, Paros, Antiparos og Santorini, så har ikke det største sammenligningsgrunnlaget.
MissStiles Skrevet 21. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2009 Takk for tips! Naxos ble nevnt flere ganger her. Jeg får sjekke litt rundt den øyen da. Men bare å komme med flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå