Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Hvis du kunne velge, hvor ville du aller helst ha våknet i morgen? Jeg ville hå våknet på hytta i kragerø med gode venner og mannen min..... :D
RoadQueen Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Jeg ville ha våknet hjemme - med mannen ved siden av meg og det skulle være lørdag.
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg ville våknet under en palme på Hawaii,med min manns armer rundt meg...
aline Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Hemlis, men når jeg våkner i morgen er det søren meg ikke langt fra drømmestedet!!
Frk Doodad Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 I morgen vil jeg våkne med min kjære ved min side, hmmm hvor da.....hva med et sted det er varmt og deilig hvor den eneste lyden er bølger som slår mot stranden.
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 ...på et 5-stjerners ***** luksushotell ved stranden på Santorini!
tuji Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 På verandaen, etter en natt under åpen himmel. I løpet av natten skulle hagen på mirakuløst vis være forvandlet til en strand med passe varmt vann.
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Det er det samme, så lenge jeg har min kjære der.....
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Kommer til å våkne på hytta ved sjøen, og med dette været er det rett og slett drømmestedet! :D Så heldig jeg er!!!
Malou Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Ved havet... Med blå himmel så langt øyet kunne se og bølgesus og fuglekvitter så langt øret kunne høre... Jennifer
Felicia Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Åååååå...*drømme* Jeg ville ha våknet opp på et liiite hotell jeg vet om i Trastevere i Roma. I det jeg slår opp øynene mine trenger jeg bare snu på meg for å stirre inn i min kjæres våkne øyne. Vite at om jeg bare reiser meg opp og ser ut av hotellvinduet er favorittutsikten min der. Favorittbyen min. Ligge der en liten stund å vite at det eneste jeg skal gjøre den dagen er å vandre gjennom de vakre små gatene i Roma. Vise min kjære rundt i byen. Starte med frokost på den lille kaffebaren på hjørnet utenfor hotellet. Espresso som smaker ekstra godt bare fordi den drikkes i Roma. Vite at om noen timer når vi begynner å bli slitne i bena reiser vi opp til Villa Borghese med rødvin, olivener, brød og nammelig ost i sekken som vi skal nyte når vi kommer frem. Vite at når kvelden kommer skal jeg ta han med på den gode restauranten jeg ikke husker hva heter, men som er super romantisk. Med små trange bord, nyyydelig vin, enda bedre mat og der "far i huset" spiller fiolin diskrét i ene enden av restauranten... *sukke*
Pearl Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 Jeg ville våknet opp som millioner på et hotell på Lillehammer på vei til å hente sjekken. Å deilige drømmer::::::
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #14 Skrevet 15. juli 2003 jeg ville våknet opp i det nye huset mitt langt inne i skogen, helt for meg selv. Det er drømmen min.....
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #15 Skrevet 15. juli 2003 Et sted der jeg kunne velge temperaturen! *svette*
Achmed Skrevet 15. juli 2003 #16 Skrevet 15. juli 2003 I min egen seng. Hvis jeg skulle våkne klokken 7 i morgen tidlig for å dra på jobb, og plutselig fant ut at jeg var et helt annet sted, hadde jeg fått litt panikk.... Hadde jeg derimot valgt hvor jeg skulle legge meg, uavhengig av alt annet, hadde jeg nok lagt meg under åpne himmel på fjellet.
Retz Skrevet 15. juli 2003 #17 Skrevet 15. juli 2003 I morgen? I morgen vil jeg helst våkne opp akkurat her hvor jeg er, dvs i heimen. På torsdag derimot, da kunne jeg tenkt meg å se soloppgangen i Toulouse.
Iset Skrevet 15. juli 2003 #18 Skrevet 15. juli 2003 på sykehuset, med den nyfødte babyen min i armene hihi. eller, det var jo litt tidlig da, men jeg gleeeeeeder meg sånn. mer sannsynlig er det at jeg våkner opp sammen med den herlige mannen min, og det er jo også en deilig tanke:) klem Iset 21+4
Felicia Skrevet 15. juli 2003 #20 Skrevet 15. juli 2003 Et sted der jeg kunne velge temperaturen! *svette* Trekker tilbake mitt utsagn om Roma og støtter Leas forslag... <-- Ikke sinna, beskriver kun min temperatur akkurat nå *pes*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå