Gjest Gjest i Bodø Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 har noen noen anbefalinger? Jeg vil ha en ny frisyre som kler meg!
lovenemo Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Kjæresten var veldig fornøyd med Klipporama ihvertfall når vi bodde i Bodø.
Gjest ts Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Kjæresten var veldig fornøyd med Klipporama ihvertfall når vi bodde i Bodø. Kanskje jeg var uheldig den ene gangen jeg var der...... Husker du hvilken av frisørene der kjøresten din var fornøyd med? Tar gjerne imot flere tips jeg!
lovenemo Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Aner ikke hva hun heter, dessverre. Var ei ung jente ihvertfall, men det er sikkert de fleste som jobber der? Og kjæresten la aldri merke til hva hun het heller. Den frisørsalongen på Trekanten er visst bra den også, og om du er student så får man studentrabatt der - troor jeg. Man gjorde det i fjor ihvertfall
charley Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Når jeg bodde der var jeg kjempe fornøyd med frisørsalongen på flyplassn!!!kjempe flinke!!
Teriyaki Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Hairshop by Nikita på Koch! Pleier også å få en lærling til å klippe meg slik at jeg får rabatt Endret 16. april 2009 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Når jeg bodde der var jeg kjempe fornøyd med frisørsalongen på flyplassn!!!kjempe flinke!! Den er ikke der lengre! Jeg er veldig fornøyd med Hairshop by Nikita på Koch! Pleier også å få en lærling til å klippe meg slik at jeg får rabatt Takk for tipset!
DDuck Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg jobbet en stund på salongen på trekanten og kan anbefale Veronica som jobber der De andre vet jeg ikke noe særlig om, for de har byttet ut nesten hele staben siden jeg jobbet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå