Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Da jeg var lita fantes det jo fulle stativ med antrekk man kunne kjøpe til barbie-dukken. Må man alltid kjøpe ny dukke nå, for å få en ny kjole?
Mo9qa Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 (endret) Da jeg var lita fantes det jo fulle stativ med antrekk man kunne kjøpe til barbie-dukken. Må man alltid kjøpe ny dukke nå, for å få en ny kjole? Nei, det går an å kjøpe kun klær Men når jeg tenker etter, så tror jeg faktisk ikke de har stort av det på vår lokale lekebutikk... På Extra Leker derimot, har jeg funnet mye klær og sko til Barbie Endret 16. april 2009 av Mo9qa
Gjest abelille_gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Det selges fremdeles klær til barbie. Se f.eks på http://www.familiebutikken.no/index.php?cP...109_112_162_340 Ser at det er mye dukker, men også en del klær. Ellers er det jo litt sats med hjemmelagede klær da.
Gjest Poker face Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 det er ikke alle lekebutikker som selger alt skjønner du toys r us har en egen barbie avdeling her i byen vår, og de selger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå