Gå til innhold

Hvor reise utenlandsk i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann. Jeg lurer på hvor jeg skal reise til sommer. Juni-august tenkte jeg meg. Slutten av juni, starten av august. Det skal være varmt! Hvor burde jeg reise? :)

Endret av MonicaØH
Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 stk og ingen har vært på ferie noen steder??

Skrevet

Chios. Eller en annen gresk øy. Varmt og godt, god mat og trivelige mennesker :)

Skrevet

Kroatia!

Nydelig land, og veldig hyggelig atmosfære. Særlig i de litt mindre byene. Da forutsatt at man "holder ut" rullesteinsstrender, så er Porec en fantastisk liten by.

Det er nok av store byer der også. Men der har ikke jeg vært.

Skrevet

USA. Florida eller California.

Eller hva med Algarvekysten? Nydelig!

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

På den tiden (juli-august) har du jo hele middelhavet å velge i da! Portugal, Spania, Frankrike, Italia, Kroatia, Hellas......

Selv elsker jeg greske øyer og Apollo har stort utvalg.

Min reise går i sommer til Ios.

Skrevet
Heisann. Jeg lurer på hvor jeg skal reise til sommer. Juni-august tenkte jeg meg. Slutten av juni, starten av august. Det skal være varmt! Hvor burde jeg reise? :)

Har du andre preferanser enn at det skal være varmt?

Hva liker du ellers? By med mulighet for shopping og liv og røre? Nattklubber eller bare en stille liten landsby? Hvor langt vil du reise? Er du 19 eller 45 år ?(mange reisemål er jo lagt opp for festing for ungdom...) Er du kulturinteressert? Har du noen hobbyer du liker å holde på med i ferien (golf, dykking...)?

Lettere å gi tips når man vet hva du liker.

Skrevet

Kose oss på stranda med sand, varmt vær og varmt vann. Gode, billige og bra restauranter. Barer må vi ha. Alt ikke så langt unna, så det går an å gå til både strand, bar og restauranter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...