Gå til innhold

Bryllupsuite


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Leter etter bryllupsuite i Oslo. Kan noen anbefale noe??Vi ønsker boblebad mest av alt men har skjønt att det ikke er så lett i Oslo. Ellers ønsker vi att det bare er spesiellt på en romantisk måte, om det er continental, eller ett lite billig sted spiller ingen rolle, det viktigste er att det er der vi skal våkne opp som mann og kone!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring rundt på hotellene, de største burde ha noe å tilby. Ellers ville jeg ha vurdert et hotell som er i nærheten av der dere skal ha festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suite 518 på hotell Bastion!!!!!! Kostet 1800,- og vi ga beskjed om at vi ville ha frokost på rommet og fikk det siden vi var nygifte! (Har egentlig ikke roomservice i helgen) Fikk også utsjekk kl. 15.00

Utrolig deilig seng og det var superbehageligt å skli ned i boblebadet dagen etter. Satt og så på tv og koste meg i boblebadet i 1,5 time......

Bestilte frukt og vin til vi kom utenom, tror vi betalte 200,- ekstra for dette.

De har også en suite i toppetasjen som er dobbelt så stor til 3.600,-, men den var ikke like koselig.

Som du skjønner, så anbefaler jeg hotell Bastion på det varmeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tusen takk for svar, hotel bastion høres fantastisk ut!!!!Akkuratt det jeg leter etter!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på hotell Bastion for å se på suitene, ble jeg anbefalt rom 518 for det var det koseligste, jeg kikket allikevel på alle, men den hyggelige damen som fulgte meg rundt hadde så absolutt rett.

Håper du/dere finner det dere leter etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

tyren

vi har nå avtalt møte imorgen kl 1700 på hotell bastien!!!!Det som er så genialt er att det ligger 3 min fra Oslo Militære samfunn, hvor vi skal ha bryllupsfesten vår!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...