Grooo Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har noen kollegaer som så sårt trenger å lære seg touch-metoden, og som ikke har internett på sine pcer på jobben. Noen som vet om ett opplæringsprogram man kan få tak i gratis?
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 "WinTouch Office - lærer deg å skrive raskere og bedre Prøv WinTouch Office og få gratis tilgang til introduksjonskurset i touchmetoden og ergonomi. " http://www.pridecom.no/test/index.html
Grooo Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2003 Takk Livets Datter, men her er det bare en demo-verson som er gratis. Har sett på denne før og den serr veldig bra ut, men jeg hadde håpet å finne noe vi kan få tak i helt gratis... Noen andre som har noen tips? Ellers kan det jo hende at det går ann å lure noen penger ut av systemet, for jeg mener at et touch-kurs er en god investering til de ansatte!
Mitsi Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Da jeg gikk arbeidsledig, og skulle søke jobb hos et vikarbyrå, fant jeg ut at det kunne være en fordel og lære tuch. Jeg gikk på biblioteket, lånte et program som var for dette (husker ikke hva det heter, men spør biblioteket ditt), og satte igang. Dette et program som jeg installerte på PC`en så jeg kunne bruke det etter at jeg måtte levere disketten.
Grooo Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2003 Ahh... Takk SiBa Det burde jeg jo tenkt på, bibliotekar er jeg jo selv.. Har i alle fall utdannelsen i boks nå, selv om jeg ikke akkurat jobber som det ennå. Jepps, skal stikke en tur på biblioteket når jeg får tid jeg!
Grooo Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2003 Jepps, jeg kan det jeg og skriver ganske så raskt. Men det er altså endel av kollegaene mine som sitter og leter etter e-n o-g e-n b-o-k-s-t-a-v m-e-d p-e-k-e-f-i-n-g-e-r-e-n og det er så vannvittig slitsomt å se på... Så nå håper jeg på å få litt fart på dem og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå