Gå til innhold

Mannen var utro med ei yngre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Mannen var utro med en kollega av seg, ei yngre berte, over et halvt år (!) Han nektet, men ejg fikk inside informasjon på at dette var tilfellet. Han innrømmet det tilslutt da det ikke var mulig å komme seg unna...

Jeg tilga ham og ønsket ham velkommen tilbake! Nå har vi mistro, mistillit, og vi stoler ikke på hverandre. Forholdet er mer elendig enn noensinne.

Tenke bare på hun andre og hvor smekker og pen hun er, mens jeg er gammel.

Hva kan gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke tatt han tillbake igjen , men det er meg, enten må dere prøve å du tilgi, uten tilit, er det 0 forhold etter vært. da går det bare en vei, snakk mye sammen , finn på mye gøy sammen, tenk til bake da dere var forelsket, kansje det hjelper. finn fram alle de fine sidene med deg, uansett om hun andre er pen heller ikke, er det deg han vil ha, utsende har veldig lite å si i mine øyer, men jeg tror nok du er helt normal i utsende jeg da, det er alle synest jeg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

De fleste kvinner tar tilbake mannen sin etter utroskap:

- Kaci Kullmann Five

- Monika Reitan

- Solveig Gjelsten

...og en drøssevis av andre kvinner.

Skrevet
De fleste kvinner tar tilbake mannen sin etter utroskap:

- Kaci Kullmann Five

- Monika Reitan

- Solveig Gjelsten

...og en drøssevis av andre kvinner.

Var det derfor du gjorde det?

Hvis forholdet deres er preget av mistillit etter at du tok han tilbake, virker det ikke som den beste løsningen, akkurat.... Men, dere kan jo prøve samlivsterapi?

Gjest Gjest_dama_*
Skrevet

Personlig tilgir jeg ikke utroskap, og hvertfall ikke når det foregår over så lang tid. Jeg mener at da er ikke kjærligheten hans så sterk for meg som jeg trenger at den skal være.

MEN jeg skjønner at folk har et behov for å prøve. Jeg anbefaler samlivsterapi, og masse masse prating. Hvis du likevel sitter der med et dårlig forhold, ja da skjønner jeg ikke hvorfor folk fortsetter å være gift. Ingen fortjener vel å kaste vekk livet sitt på å være ulykkelig?

Skrevet
Mannen var utro med en kollega av seg, ei yngre berte, over et halvt år (!) Han nektet, men ejg fikk inside informasjon på at dette var tilfellet. Han innrømmet det tilslutt da det ikke var mulig å komme seg unna...

Jeg tilga ham og ønsket ham velkommen tilbake! Nå har vi mistro, mistillit, og vi stoler ikke på hverandre. Forholdet er mer elendig enn noensinne.

Tenke bare på hun andre og hvor smekker og pen hun er, mens jeg er gammel.

Hva kan gjøres?

Du kan fortelle ham at tilliten er ødelagt og at det stort sett er hans ansvar å rette opp i det... Om han godtar det og dere jobber med saken så er det vel ellers bare å ta tiden til hjelp.

Skrevet

om du ikke kan tilgi han det å gå videre så syns jeg det er fair mot han å gjøre det slutt....

jeg ble selv "tilgitt" for utroskap en gang,jeg ga klar beskjed om at han måtte legge det bak seg på ordentli om vi skulle fortsette forholdet....å det skulle han jo,men fikk det aldri helt til....

jeg ble inndirekte klandret for det vær dag,å det var et helvete jeg ikke unner noen..

det skal også sies at det ga seg til slutt da vi nektet å gi opp hverandre,etter halvannet år tenker jeg...men kan vel ikke påstå at det var verdt det....

Skrevet

Jeg må nesten støtte de som sier at hvis du først har tenkt å "forgive and forget" så må du gjøre begge. Hvis forholdet ikke går så må du gi beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...