Trebarnsmor Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Våknet i morges med en rød/brun klump i trusen.Uff unnskyld detaljene.Men jeg lurer sånn på om dette er slimproppen. Noen som vet?I går hadde jeg veldig mye slim (lyst gult). :oops: Har ikke hatt dette før med mine to jenter så jeg lurer veldig.Men med min yngste så var slimproppen gjennomsiktig med blod og jeg fikk veer den natten.Noen som vet om noe kan være på gang her?.Blir skikkelig glad for svar.(litt flau over detaljene :oops: )
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Mulig.. Mener å ha lest at den kan komme tilbake hvis den skulle gå...
Pearl Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Det kan nok høres ut som om slimproppen har gått. Men det er ingenting å bekymre seg for. Man kan faktisk gå ganske mange uker etter at den har sluppet taket før fødselen settes igang. Siden du ennå har 4 uke igjen av fullgått svangerskap får vi håpe du ivertfall går en uke til. På meg gikk det litt fortere. Barnet ble født 4 timer etter at slimproppen hadde gått. Lykke til.
Mistyen Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 ...og min propp gikk andre påskedag og Marius ble født 15. juni :o Det danner seg jo hele tiden nytt slim, som kommer ut om proppen er borte. Så om ikke du går i fødsel snart, så vil du merke litt til slimet ja....
majan Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 heisann det er garantert slimproppen! MEn man kan jo som de andre også har skrevet her gå lenge etter det. Min gikk over flere dager og da gikk det vel i underkant ei uke før jeg fødte.
Gjest Tex Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Høres ut som slimproppen, ja... Har du blitt noe klokere...??
Jinx Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 Slimproppen kan gå flere uker før fødselen. Du kan jo ringe på fødeavd for sikkerhetsskyld, slik at de kan sjekke om det er noe på gang..?? Det ville de til meg første gang.. Men det var ingenting som tydet på snarlig fødsel.. Men jenta kom fire dager etterpå... For en mage du har ...Skikkelig fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå