Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laster opp søknad nå. Hvordan forrandre JPEG til Pdf, doc ellet txt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Forandre et bilde til tekst..?

Skrevet

Scannet inn alt av vitnemål og div, for å legge til søknaden (obligatorisk), men får bare beskjed at de er for store å at de er feil fil størrelse

Skrevet

Var borti noe lignende da jeg skulle laste opp søknad på easycruit. De forlangte doc eller pdf. Jeg limte bildet inn i et worddokument og lagret, da gikk det greit.

Skrevet

Eller så går det muligens an å "printe til" pdf fra word. Altså at du velger print, men inne i printboksen velger pdf som printer. Det går hos meg, men er usikker på om alle kan gjøre dette eller om det er et eller annet jeg har installert en gang :)

Skrevet

Du kan jo krympe bildene dine i Paint hvis de har for høy oppløsning. Gå inn på Bilde-menyen øverst på skjermen, velg "endre størrelse/forskyv" og endre størrelsen til f.eks 50% av opprinnelig størrelse. Deretter kan du lime det inn i word, hvis det er det formatet som kreves.

Det er en litt tungvint løsning, men du kan gjøre det med de programmene du allerede har på maskinen din.

Skrevet
Var borti noe lignende da jeg skulle laste opp søknad på easycruit. De forlangte doc eller pdf. Jeg limte bildet inn i et worddokument og lagret, da gikk det greit.

Det var også easycruit jeg søkte med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...