Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ærlige er dere med den dere lever sammen med? deller dere alt. heller har hemeligheter for verandre?

går det mest på hvitt løgner, heller lyger dere med hensikt,?

jeg klarer ikke å ha noe hemmeligheter for han min, hehe å er så ærlig som mulig,

kan kome med hvite løgner, men det er på grun av å ikke såre han

. hvordan er det hos dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver jeg å lyve, blir jeg gjennomskuet med en eneste gang... det gjelder de fleste hvite løgner også! :ler:

Hvis han stiller meg et spørsmål jeg ikke vil svare på, må jeg enten si sannheten, eller la være å svare... noe som vanligvis er et svar i seg selv.

Ellers lever jeg etter mottoet: "den som ikke har noe å skjule, skjuler ingenting". :)

Skrevet
:fnise: hvar som å høre om oss selv det
Gjest Wacmoc
Skrevet

Sier alt til kjæresten så og si. Om jeg prøver meg på en liten løgn gjennomskuer han meg med en gang da "han leser meg som en åpen bok" som han sier. Han trenger ikke åpne boka en gang, bare titte på framsiden. ;P Hoho. Han er den eneste som jeg ikke klarer å juge for :P

Skrevet
Prøver jeg å lyve, blir jeg gjennomskuet med en eneste gang... det gjelder de fleste hvite løgner også! :ler:

Hvis han stiller meg et spørsmål jeg ikke vil svare på, må jeg enten si sannheten, eller la være å svare... noe som vanligvis er et svar i seg selv.

Ellers lever jeg etter mottoet: "den som ikke har noe å skjule, skjuler ingenting". :)

Signerer denne!

Skrevet (endret)

Vi har et veldig åpent og ærlig forhold, mye også fordi jeg spesielt trenger det, det hjelper veldig på min trygghet til både meg selv og han, samt vårt forhold. Jeg ble mobbet mye gjennom oppveksten, og ble preget av usannheter, ryktespredning, av å bli holdt utenfor og gjort til narr, og derfor har jeg sagt også i fra til min kjære at jeg rett og slett heller ønsker at vi kan snakke om alt og være ærlige om det meste, framfor at jeg da blir usikker og begynner å gnage på ting.

Heldigvis synes han dette er greit, og jeg beundrer han som er så hensynsfull, ikke alle ville kanskje taklet den ærligheten jeg trenger til å kunne stole på en jeg vil dele livet mitt med (vi har snakket om alt fra hans tidligere ekser, til vel, you name it), noe som igjen gjør at jeg har blitt veldig trygg i vårt forhold. Og ja, jeg kan nok høres storforlangende ut, jeg vet det, dette er nødvendigvis ikke noe jeg er stolt av selv, men det gjør meg veldig ydmyk, og det letter samtidig mye av den byrden jeg har gått rundt og bært på nesten hele livet. Det er vel også en av mange grunner til at jeg er så glad i ham som jeg faktisk er.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...