Gå til innhold

se hverandre onanere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Liker dere å se partneren deres (evt. andre for så vidt) onanere uten at det er sex involvert. Og liker han å se på deg? Eller er det litt perverst?

Syntes det er litt spennende jeg da, spesielt å se på han. Men litt vanskelig å holde fingrene av fatet. :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Liker dere å se partneren deres (evt. andre for så vidt) onanere uten at det er sex involvert. Og liker han å se på deg? Eller er det litt perverst?

Syntes det er litt spennende jeg da, spesielt å se på han. Men litt vanskelig å holde fingrene av fatet. :lur:

Jeg vil gjerne se en gutt runke jaa! hoho!

Skrevet

Ikke spesielt opphissende, nei.

Skrevet

Innimellom, når vi ikke har sjanse til å se hverandre på noen dager, så setter vi på webcam. Ofte ender dette med at vi ser på hverandre onanere, og det er sinnsykt opphissende. Jeg tenner mest på at han ser meg, mens han tenner på å se meg. Og så kan jo jeg se uttrykket hans jo kåtere og nørmere orgasmen han blir..

Det er deilig:)

Skrevet

I like :jepp: Deeeilig å se på han, og de gangene han har sett meg tyder alt på at han nyter synet.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Helt rått. HELT rått.

Først se på hverandre onanere, og så gyve løs! :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Veldig opphissende! Liker spesielt at jenta ser på meg, men liker seff å se henne også hvis hun vil.

Skrevet

Synes det er veldig opphissende! :D

Og det samme mener samboeren min ;)

Gjest Gjest_Miranda_*
Skrevet

jeg om samboren min gjør dette ganske ofte, og det er veldig opphissende!!!

Gjest Gjest_Grace_*
Skrevet

Nei, synes ikke det er spesiellt opphissende. Men har gjort det for å gjøre kjærest'n fornøyd skal sies. Jeg tenner på å bli tatt på, jeg tenner på å ta på ham, jeg tenner av å ta på meg selv -men har ingen stor interesse av å glane på at han onanerer alene, og når jeg onanerer så vil jeg gjerne drømme meg bort uten at han skal se på.

Skrevet

Liker å se typen gjøre det ja ;)...Men litt sjenert selv da...

Skrevet

Jeg og samboeren min liker godt å på hverandre når vi onanerer. Det er bare super opphissende og se han liker og se på meg, lissom :gjeiper:

Det viser også at vi er veldig komfortable og trygge på hverandre. Før onanerte jeg kun i dusjen (med dusjstrålen...mmmm delilg!!), aleine og med døra låst! Nå elsker jeg å ha han med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...