Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Nok en gang må jeg spørre om hjelp her inne ang min rare syklus. Testet søndag positivt på EL-test. Det har jeg også gjort mandag, tirsdag OG idag.. altså fire dager på rad! Tok en grav-test igår (ettermiddag), den var negativ (dog en svak svak strek var synlig da jeg så den i søpla noen timer senere, men dette har jeg opplevd tidligere også- uten å være gravid, så det stoler jeg ikke på..).

Noen som har erfaring med dette? Mannen sier jeg er ei verpehøne :kaklehone: ,men jeg tenker mer i retning at dette er negativt.

Setter stor pris på synsingen deres (og kanskje noe ekspertise)!

:biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel...Ikke få for høye forhåpninger, men det samme skjedde med meg. Fikk aldri skikkelig klar strek på EL, men svake streker flere dager... Og jeg testa nå positivt på graviditetstest ikke så lenge etter. Har hørt snakk om at EL-tester er mer sensitive, men er langt fra noen ekspert.

Skrevet

Har i de fleste syklusene mine hatt positiv EL-test i fire dager også en PP med fem dager.. ikke vet jeg hva det er som gjør det, men tenker som du at det neppe kan være noe positivt :sjenert: Denne syklusen hadde jeg faktisk kun en dag med positiv EL-test :) første gang i verdenshistorien :sjenert: og EL på CD 15 (noe som heller ikke har skjedd før. Har hatt sen EL og korte sykluser) Begynner å lure på om kroppen min først nå begynner å komme seg i ordentlig gjenge etter all hormon prevansjonen den har fått i seg, har vært uten prevansjon siden mars 08..

Håper det klaffer for dere snart :klem:

Skrevet

Hei!

Først og fremst; jeg hadde negativ EL test idag :biggrin: HURRA!

den er fortsatt mye sterkere enn hva som er vanlig utenom EL, men altså ikke positiv.

Takk for svar jenter! det er godt å ha "noen å spørre" da jeg virkelig ikke forstår hva som skjer. er jo kun jeg og mannen som er involvert i dette bakeverket, så blir mye tenking (kjære mannen er snill- kan snakke med han, men han har jo ikke peiling :fnise: ) Blir jo klart mye synsing i denne saken, men kjekt å høre andres erfaring.

Vel...Ikke få for høye forhåpninger, men det samme skjedde med meg. Fikk aldri skikkelig klar strek på EL, men svake streker flere dager... Og jeg testa nå positivt på graviditetstest ikke så lenge etter. Har hørt snakk om at EL-tester er mer sensitive, men er langt fra noen ekspert.

Hm, jeg lyver om jeg sier at dette ikke har slått meg, spesielt siden jeg faktisk hadde positiv EL test for ca 2 1/2 uke siden.. men, tror nok EL lot vente på seg og faktisk var denne uken. som nevnt, tok siste grav-test tirsdag ettermiddag, den var negativ, så venter nok til IKM med ny test.. :)

:hoppe: litt for snaaart 12 uker på deg og den lille :rødme:

Har i de fleste syklusene mine hatt positiv EL-test i fire dager også en PP med fem dager.. ikke vet jeg hva det er som gjør det, men tenker som du at det neppe kan være noe positivt :sjenert: Denne syklusen hadde jeg faktisk kun en dag med positiv EL-test :) første gang i verdenshistorien :sjenert: og EL på CD 15 (noe som heller ikke har skjedd før. Har hatt sen EL og korte sykluser) Begynner å lure på om kroppen min først nå begynner å komme seg i ordentlig gjenge etter all hormon prevansjonen den har fått i seg, har vært uten prevansjon siden mars 08..

Håper det klaffer for dere snart :klem:

heei pusilus! så bra at syklusen din begynner å stabilisere seg!! :danser:

er utrolig hvor lang tid det tar.. hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg nok slutta på pilla lenge før prøvingen begynte (jeg slutta i september)! er nok kanskje det som er tilfellet hos meg også, kroppen (og EL) tuller fortsatt. får bare håpe at det ikke er noe mer alvorlig, men man begynner selvsagt å tenke.. :sjenert:

krysser fingre for at det klaffer for oss snart! :tommelopp:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...