Gjest skremt Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Tror jeg har truffet en player, eller en som er redd for å binde seg... Kanskje redd for sine egne følelser. Vet han har hatt et h...... m ekskona si, hun lar han ikke være i fred og henger på han omtrent daglig. Noen som har noen råd om hva man kan gjøre for å holde på en sånn type, eller er det helt bortkastet? I perioder får jeg mange mld og han vil treffes ofte, så hører jeg plutselig ingenting på flere dager. Herremin blir jo helt forvirra av det opplegget. Sagt han ikke er klar for noe forhold, men kontakter meg uansett. Hva tror dere, best å være litt kostbar her eller??
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Tror jeg har truffet en player, eller en som er redd for å binde seg... Kanskje redd for sine egne følelser. Vet han har hatt et h...... m ekskona si, hun lar han ikke være i fred og henger på han omtrent daglig. Noen som har noen råd om hva man kan gjøre for å holde på en sånn type, eller er det helt bortkastet? I perioder får jeg mange mld og han vil treffes ofte, så hører jeg plutselig ingenting på flere dager. Herremin blir jo helt forvirra av det opplegget. Sagt han ikke er klar for noe forhold, men kontakter meg uansett. Hva tror dere, best å være litt kostbar her eller?? Det at han blir borte i flere dager kan tyde på at ham puler dobbelt
Gjest TS Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Det at han blir borte i flere dager kan tyde på at ham puler dobbelt He, he ja det kan sikkert være tilfelle det noen ganger... Men er ganske sikker på at han ikke har gjort det. Han har ungene hjemme og er en opptatt mann i forhold til arbeid og interesser. Var egentlig interessert i å få noen råd-erfaringer om hvordan man skal gå frem med slike menn. Virker som han er ganske messed up i følelseslivet etter et turbulent ekteskap. Sier han liker meg veldig godt, men at han er redd og ikke klar for forhold. Tvetydige signaler med andre ord... Noen som har vært borti lignende typer, og fått de på kroken med smarte triks ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå