*netta* Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Ja det jeg lurer på er vel om jeg kan ta det i 2 pp eller om man bør vente til det har gått et par pp? Har skjønt at wild yam skal tas fra el er over i en uke/ 7 dager. Men damiana hva er dette og hvordan skal det tas? Fant denne linken til å bestille damiana men vet ikke hvilken av de man skal bestille? Takker for svar
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg tar Damiana fra mensen til EL og Wild Yam fra EL til mensen. Er ihvertfall slik jeg har fått forklart hvordan det skal gjøres. Endret 16. april 2009 av ^^Belle^^
Orkidee Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg har brukt begge de to preparater, sluttet å spotte tidlig ift IKM. Spotter ikke i det hele tatt, før mensen kommer og lutealfasen ble 1 dag lengere. Har nå lutealfase på 12 dager.
*netta* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Hvor mye damiana skal jeg ta hver dag?og skal jeg ta det frem til dagen før el eller slutte dagen el testen blir positiv? Og WY skal jeg begynne på tre dager etter negativ el test eller? Hvor mange WY om dagen i hvor lang tid? Vil liksom ikke spise det før jeg vet konkret hvordan jeg skal bruke det Takker for svar jenter
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Hvor mye damiana skal jeg ta hver dag?og skal jeg ta det frem til dagen før el eller slutte dagen el testen blir positiv? Og WY skal jeg begynne på tre dager etter negativ el test eller? Hvor mange WY om dagen i hvor lang tid? Vil liksom ikke spise det før jeg vet konkret hvordan jeg skal bruke det Takker for svar jenter Der jeg bestilte det fra, sto det anbefalt dosering på flaskene. Damiana er 1-2 tabletter 3 ganger daglig. Wild Yam husker jeg ikke. Jeg slutter på Damiana den dagen jeg får positiv test.
*netta* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2009 Var ikke det litt mye? Det er don quai jeg har bestillt vet ikke om det er annerledes med den kanskje? Hmm.. Trodde man skulle slutte på damiana når man fik positiv el test forstod det som at de ikke skal tas sammen med WY ?
Miss I.W. Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg har tatt 2x2 Damaina med Dong Quai fra første dag i syklusen til EL. og 1x1 Wild Yam tre dager etter EL. fram til IKM. Syntes det var vanskelig å huske å ta Daimaina to ganger om dagen.... Jeg begynte med WY på slutten av en PP, brukte begge deler neste PP og kun Damainaen den neste. (Glemte å begynne på med WY etter EL) Har ikke merket noen virkning/bivirkning av noen av preparatene, men har jo lest noen gode historer om begge to. Håper det funker for dere!
*netta* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2009 så 2 stk 2 ganger om dagen da eller? Huser ie hvor jeg leste det men var noen som hadde srevet 2 wy første uka etter el så bare en hver dag uka før ikm?? Tror jeg gjør det på din måte jeg !!!
Gjest Takira Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Der jeg bestilte det fra, sto det anbefalt dosering på flaskene. Damiana er 1-2 tabletter 3 ganger daglig. Wild Yam husker jeg ikke. Jeg slutter på Damiana den dagen jeg får positiv test. hvor kan man bestille de fra,kan dere skrive nettsiden:=) takk
FrkHøne Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hørt både 3x3 med både Damiana og WY, og 2x3 med begge. Jeg begynte på det men er så distre at jeg bare glemte de av :klø:
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 hvor kan man bestille de fra,kan dere skrive nettsiden:=) takk Jeg kjøper slike ting fra urtesenteret.no. Kjemperask levering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå