Gjest Methuselah Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Det lurer jeg på hvilken klubb hater du Jeg HATER Manchester United
juliane Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har bodd i Bergen i tre år, og har utviklet en sterk antipati mot Brann.
Gjest lurven Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 litt rart å hate en fotballklubb synes jeg.
Gjest Hater manju Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Det lurer jeg på hvilken klubb hater du Jeg HATER Manchester United SÅÅÅ ENIG MED DEG! Møkkalag, med bare masse fotballspiller med divanykker
Anglofil Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Hate og hate, fru Blom. Misliker er vel bedre å si, og jeg misliker sterkt LSK, RBK og Brann. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Jeg HATER ingen lag, men misliker sterkt LSK, ikke pga laget, men pga en del ubehagelige opplevelser med fansen deres.
Teriyaki Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Siden noen tydeligvis hater Man U, så kan jeg vel si at jeg ikke er noe særlig begeistret for Liverpool. Man U er et bra lag. De som hater dem, er bare sjalu fordi Man U gjør det så bra.
Pusill Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor skulle vi være misunnelig på ett lag som ikke eier moral? Man U(gud forby det ordet) vinner kun fordi de er kjøpt og betalt av dommere blant annet. Hvordan kan det ha seg at det bare er fjortisser og unge som digger Man U(Scum)? Liverpool er i hvertfall de moralske vinnerne.Det det har gjort, er på redelig vis i god sportsånd. Og det koser rævva av meg at Scum tapte for Barcelona.Det hadde jo ikke spilt noen som helst rolle hvilke lag somme hadde vunnet.Det aller viktigste er å banke laget fra helvete.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå