Gjest Gjest_guest_* Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg venter på den i posten nå! Er det noen som har prøvd denne kremen? Jeg vil gjerne vite hva dere syns? Her er litt av beskrivelsen: "Om du aldri har hatt en slik orgasme, eller om du rett og slett allerede er en fan av det, får den perfekte hjelpen her! Les den medfølgende guiden for å få tips til å lokalisere ditt g-punkt og smør på kremen for å gjøre området ekstra følsomt for berøring." http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=11056799
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg venter på den i posten nå! Er det noen som har prøvd denne kremen? Jeg vil gjerne vite hva dere syns? Her er litt av beskrivelsen: "Om du aldri har hatt en slik orgasme, eller om du rett og slett allerede er en fan av det, får den perfekte hjelpen her! Les den medfølgende guiden for å få tips til å lokalisere ditt g-punkt og smør på kremen for å gjøre området ekstra følsomt for berøring." http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=11056799 Som oftest lover disse kremer mer enn de kan holde,har prøvd div orgasmekremer ++ Det de har til felles er at de gjerne lukter godt,den ene kremen som skulle være så vidunderlig holdt vi på og svi underlivet av på,det svidde sånn på kuken at jeg holdt på og forgå,samme med dama,vi måtte bare avslutte omgangen. Når du får testa den ut så sleng gjerne ut en efaring så vi andre vet
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Som oftest lover disse kremer mer enn de kan holde,har prøvd div orgasmekremer ++ Det de har til felles er at de gjerne lukter godt,den ene kremen som skulle være så vidunderlig holdt vi på og svi underlivet av på,det svidde sånn på kuken at jeg holdt på og forgå,samme med dama,vi måtte bare avslutte omgangen. Når du får testa den ut så sleng gjerne ut en efaring så vi andre vet åssen krem er det du har prøvd som svidde da..? så slipper andre og svi av samme..
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei... Jeg har funnet verdens beste krem på nett *SSSSS* Måtte vel og merke bruke den noen ganger før jeg fikk full virkning av den. Er en gele spray, som gir en deilig gli, uten å bli klissete eller seig, jeg sprayer den direkte på klitoris og kjønnslepper ( jeg sprayer myyyye, deilig med god gli) De første gangene merket jeg ikke så mye på selve orgasmen, men de siste gangene jeg har brukt den har jeg fått veldig intense orgasmer, og de varer leeenge....skikkelig deilig... De to siste gangene jeg har brukt den har jeg ogå sprayet masse i hånden før jeg har runket mannen, og han har fått merkelige deilige nesten dobble orgasmer... han ble rett og slett litt forvirret og skjønte ikke helt hva som skjedde... Innlegget er endret iht KGs regler mrs_bond, mod Endret 22. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 (endret) Hei... Jeg har funnet verdens beste krem på nett *SSSSS* Måtte vel og merke bruke den noen ganger før jeg fikk full virkning av den. Er en gele spray, som gir en deilig gli, uten å bli klissete eller seig, jeg sprayer den direkte på klitoris og kjønnslepper ( jeg sprayer myyyye, deilig med god gli) De første gangene merket jeg ikke så mye på selve orgasmen, men de siste gangene jeg har brukt den har jeg fått veldig intense orgasmer, og de varer leeenge....skikkelig deilig... De to siste gangene jeg har brukt den har jeg ogå sprayet masse i hånden før jeg har runket mannen, og han har fått merkelige deilige nesten dobble orgasmer... han ble rett og slett litt forvirret og skjønte ikke helt hva som skjedde... Har prøvd kremen over,virket ikke på oss. sitat endret, mrs_bond, mod Endret 22. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Sandbekken Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 jeg har en venninne som brukte denne afroditesprayen, hun sa den virka kjempe bra! kanskje det er noe i det du sier?..
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 prøve menthos eller tigerbalsam (utspedd) funker som juling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå