Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Siden det har blitt trendy med ~ branding ~ inviterer jeg til konkurranse her: Hva slags tegn bør jeg bruke når jeg starter tråder? ~ ´ ] [ { $ £ @ Eller noen mer oppfinnsomme? Vinneren får æren av å starte en kjedebrevaksjon for å få vår neste tronarving til å hete Birger eller Aud (Ja, oppkalt etter Maud).
tuji Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Det aller hippeste nå er å bruke kolon der det ikke passer. Eksempel: ::Trøffelhelten:: Cool?
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Eller slik: Trøffelhelten For det første går det vel ikke an å få disse med i tittelen på tråden... For det andre er ikonet til venstre såpass likt meg at eventuelle lesere som kjenner meg straks ville vite hvem jeg er - og jeg setter anonymitet veeeeldig høyt!"
tuji Skrevet 15. juli 2003 #10 Skrevet 15. juli 2003 Vil bare minne om at det var jeg som begynte med ::pokker:: (viser til Konkurranse-tråden), så kom ikke her. Nytt bidrag til merkebygging-konkurransen: Den norske kirke Vigrid
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Eller slik: Trøffelhelten Det er bare det at i "temaruten" vil det bli seende slik ut: :eeh: Trøffelhelten : sinnatagg:
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Det er bare det at i "temaruten" vil det bli seende slik ut: :eeh: Trøffelhelten : sinnatagg:Hrmf! Her har jeg maaast som et lokk'motiv i Personlige meldinger om dette temaet - uten respons! Nåja - bedre sent enn enda senere, og ikke minst enda senere enn det igjen! Og ikke aller minst enda senere... - men nå har vel poenget kommet frem, kanskje...
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 OOOoooops.....så ikke hva tråden egentlig handlet om... Nytt forsøk; ( | ) Trøffelhelten...blablabla.... ( | )
Silfen Skrevet 15. juli 2003 #14 Skrevet 15. juli 2003 :disse: er meget velbrukt på andre forum. Altså er de heller kjedelige for oss som er velbevandret i den norske forumverden.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #16 Skrevet 15. juli 2003 /// (") Trøff i trynet!!! Definitivt registrert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå