Gå til innhold

venninneforhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_susanne_*
Skrevet

hei alle sammen

jeg har en venninne som er singel.. det er det jo forsåvidt mange som har.. men nå har det seg slik at hu er den eneste single i vår "flokk", og det får vi andre høre veldig ofte.. jeg har nettopp fått meg kjæreste og er super happy, men tør ikke være glad fremfor henne fordi da blir det et poeng at hun er helt alene.. jeg prøer å oppmuntre henne, men det er ikke så lett.. det er begrenset hvor mange ganger man kan si "det finnes en for deg der ute også..det lover jeg"..."hang in there".. det er jo egentlig ikke oppmuntrende i det hele tatt

synes bae det er så slitsomt at hun er lei seg, og lar meg få dårlig samvittighet for at jeg er glad liksom (selv om dette ikke er bevisst fra hennes side).. er det noen andre her ute som har opplevd noe av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må slutte å ha dårlig samvittighet for slike venninner, og vite at selv om de ikke tror det ordner seg for dem, så vet vi jo av erfaring at det er "hver sin tur" til å møte lykken..

Ei venninne av meg har stort sett vært singel, og da jeg fikk min første kjæreste etter at jeg ble kjent med henne slet jeg med dårlig samvittighet og gikk på akkord med meg selv ved å innkludere henne i aktiviteter etc. Det gikk ikke alltid så godt iom at min kjæreste var en trussel for henne..

Neste kjæreste gikk deg mye bedre med, da hun var "vandt" til at jeg hadde type, og selv hadde lært å ikke se på en kjæreste som en trussel.

Nå er hun lykkelig forelsket, og alle hjerter gleder seg :)

Skrevet

Jeg synes heller ikke at du skal ha dårlig samvittighet. Hun burde bli glad på dine vegne, selvom hun er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...