Gjest loffi Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Det er nå 3 uker siden at eks kjæresten min slo opp med meg. Hun fortalte at det ikke funket mellom oss lengre, at hun hadde mistet forelskelses følelsene for meg. Vi kranglet så og si aldri iløpet av de 5 månedene vi var sammens, det var først etter at hun slo opp at vi virkelig begynte og krangle. Vær gang etter at vi hadde kranglet så kom hun krypende tilbake og gråt og sa at hun håpet på at vi ikke skulle bli uvenner og alt det dær. Hun tar stadig kontakt med meg og det er ikke noe som gjør meg noe spessielt hvis det skjer av og til, det er først når det blir vær dag at det tar på. Forholdet mellom meg og hun er nå over og hun sier at hun vil beholde meg som bestevenn pga hun elsker og prate med meg og at hun liker og finne på ting med meg som venner. Jeg har sakt det til henne mange ganger at jeg trenger tid på meg til og kommer meg over henne før vi kan gå videre som venner, men det virker som at det ikke går inn i hodet på henne:S Senest i går så spurt hun meg om jeg skulle på et skoleball som skolen min arrangerer og jeg svarte nei siden jeg var ikke helt sikker på om jeg skulle dær og da. Hun vet godt at dette skoleballet er et veldig stort arrangemang, så det kommer en haug med folk. Hun virket ganske glad når jeg fortalte henne i går at jeg ikke skulle på skoleballet. i dag har jeg kommet fram til det at jeg skal på dette skoleballet siden at jeg ikke har vært på noe skoleball i år, og hun virket nesten sur for at jeg skulle:S Jeg har kommet ganske godt på vei med og komme meg over henne, men det er fortsatt en del som sitter igjen. Jeg drømmer om henne enkelte netter hvor jeg drømmer at hun sier at hun vil ha meg tilbake osv. Kan si med en gang at jeg sitter ikke og håper og venter på at hun skal komme tilbake til meg, fordi jeg har innstillt meg på det at det ikke blir noe mere oss. Kan noen kanskje fortelle meg va det er hun vil fram til? va hun vil for noe? Jeg syns det er veldig hardt når hun skal drive på og kontakte meg så mye som hun gjør! følte bare for og skrive litt.... har ikke så veldig mye erfaring med forhold siden dette var det første særiøse forholdet mitt. Hun er 16 år og jeg er 17 hvis dette kan hjelpe litt.
leirbål Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Det høres ut som om hun er over deg, men vil ikke at du skal komme over henne. Det er ganske umodent av henne, men ikke uvanlig i deres alder. Hvis du fortsetter å være småbetatt av henne har hun en som alltid er der. Hvis ikke risikerer hun at du får deg ny kjæreste som blir viktigere enn henne. Gå på skoleballet, flørt og kos deg. Når det gjelder vennskapet deres har du all rett til å velge hvem du skal være venner med. Du har også rett til å velge hvor ofte dere skal ha kontakt. Så hvis du trenger tid uten kontakt, si det til henne. Du skriver ikke at du ønsker vennskapet hennes. Kun at du trenger tid til å komme over henne. Tenk over om du ønsker vennskapet hennes eller ei. Men ta vare på deg selv, og ta den tiden du trenger. Ikke svar på kontakt hvis du ikke ønsker det.
Gjest Gjest_R Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 har vært i en veldig lik situasjon selv. er selv 17 og nesten samme greia hendte meg. kan skrive utifra min egen erfaring hvordan det gikk: han gjorde det slutt etter å ha vært total idiot og vært utro flere ganger. han fant seg ei nye dame i tillegg FØR det ble slutt mellom oss, og alle - absolutt ALLE sa jeg bare skulle kutte han ut. jeg hadde fortsatt sterke følelser for han og greide det ikke, dessuten ville jeg vi skulle være venner. han kontaktet meg stadig etter på, og det er nå over 1 år siden det ble slutt og vi ble veldig gode venner egentlig. det var alltid han som ringte, alltid han som spurte om vi skulle finne på noe, og han "flørtet" med meg når vi var ute sammen osv, og folk trodde stadig at vi fortsatt holdt på eller i det minste at han enda likte meg. for å være ærlig så virket det slik også, men han nektet for det sa at han bare så på meg som en god venn. anyways, jeg følte det ofte ble slik du framstiller det her. han ville ikke ha noe med meg igjen, men likevel virket det som han ikke ville jeg skulle komme over han ettersom han stadig tok kontakt og det var ikke LITE kontakt heller, er liksom snakk om sene telefonsamtaler som gjerne varte i 3-4-5 timer og det endte med at vi hadde mer kontakt etter forholdet enn MENS vi holdt på. poenget mitt er at jeg syns du rett og slett bare skal dride i hele hun. jeg angrer på at jeg ikke gjorde det med eksen min og nå er jeg helt ødelagt siden han har total kontroll over meg og jeg er så sinnsyk svak for han. han har ikke gitt meg sjans til å komme meg videre selv om han sier han vil jeg skal det, men det går j ikke an når han fortsatt holder kontakten. ekser er ekser, og det er en grunn til hvorfor de ble en eks og ikke fortsatt er typen/dama. syns du bare skal kutte kontakten helt etter min mening ettersom jeg har opplevd nesten akkurat det samme selv og angrer SYKT. hadde jeg bare gitt faen i hele han når det ble slutt og sluttet å snakket med han hadde jeg kanskje vært over han nå. selvfølgelig har jeg det gøy når vi er ute sammen osv, og vi har fått mange flotte minner, men det er virkelig ikke verdt det for du ender opp såret, forvirret og selv om du vil det eller ei så går du og håper på at det en dag blir dere igjen. dropp henne, seriøst. hvis hun ikke vil ha noe mer enn vennskap er hun ikke noe å ha på for dere vil alltid ha en fortid som kjærester og derfor kan det aldri bli 100% BARE venner om du sjønner hva jeg mener. håper du finne ut av det og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå