Gjest Stresset småbarnsmor Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 Er det noen som kan gi meg noen hint om hvor jeg skal gå for å finne en kjole til et bryllup? Har ikke så mye tid til å tråle butikker og kjøpesentre akkurat nå, så jeg er evig takknemlig for all hjelp. Noen stikkord: -bor i Oslo, og her skal også bryllupet holdes i begynnelsen av juni -antrekk smoking -str 44, 175 cm timeglass men litt mage etter graviditeten -bør dekke til øverste del av armene -budsjett 1500,- (finanskrise ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 15. april 2009 #2 Del Skrevet 15. april 2009 Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stresset småbarnsmor Skrevet 15. april 2009 #3 Del Skrevet 15. april 2009 Har sjekket, men ikke så mange lange kjoler der... Jeg kan strekke budsjettet, men kjole er ikke det jeg har mest lyst til å bruke penger på akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæmis Skrevet 15. april 2009 #4 Del Skrevet 15. april 2009 www.diin.no egentlig de fleste brudkjole forretninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå