missmia Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Hvis du fikk 2 millioner inn på kontoen i morgen, hva er det aller første du ville ha gjordt?? :o
waco Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Kan man ikke bare slappe av og være fornøyd med at man har to millioner på kontoen?
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Nedbetalt lån, uten tvil! ...og mine foreldres lån!
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Betalt alle lån :D Og det hadde forstatt vært penger igjen.. De skulle nok investeres i eiendom de også.
Jusy me Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 Kjøpt nye biler til meg sambo. Bygd meg et hus.
waco Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Aaah, ingen av dere ville gitt det bort for en bedre samvittighet =(
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Aaah' date=' ingen av dere ville gitt det bort for en bedre samvittighet =([/quote'] Jeg har god samvittighet jeg. Har ikke noe behov for å kjøpe meg bedre samvittighet.
missmia Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2003 Må si meg enig med lea, trenger ikke kjøpe meg god samvittighet... Gjør mye bra ellers, hvorfor skall man ikke få tenke litt på seg selv også? :-?
Gjest indiangranny Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 jeg hadde latt de bli stående der til vettet kom tilbake.
waco Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Jeg snakker ikke om å kjøpe seg god samvittighet, men det er forståelig at dere tolket det dithet og det forteller mye om hvordan dere veier opp verdier av penger her i livet.... men vi skal ikke snakke om dere nå, la meg heller fortelle hva jeg mener... =) - 2 millioner kroner er mange penger, men de kan brukes meget nyttigere i andre land og folk som trenger de "litt" mer enn dere selv.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 Kjøpt drømmehuset ved sjøen, men svær tomt! Med to mill på kontoen hadde vi kanskje bare trengt å låne 2-3 mill ved siden av... 2 mill er egentlig ikke så mye penger, omtrent det vi har i lån i dag.
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #14 Skrevet 15. juli 2003 Jeg ser på det på en litt annen måte Waco! Om jeg betaler ned gjelden min, så vil jeg hver måned får færre bekymringer og mer penger i hverdagen. DA kan det hende at jeg får mer overskudd og penger, slik at jeg kan gi mer til de som trenger det. Synes at jeg gir nok allerede jeg egentlig.
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #15 Skrevet 15. juli 2003 Trippelsjekka at det stemmte? Om det stemte.....tja..... Blåst vekk 50.000 på shopping, og brukt resten på noe fornuftig?
-zloty Skrevet 15. juli 2003 #16 Skrevet 15. juli 2003 1) Lån zip nada gone! 2) Søkt om permisjon fra jobb i 6 mnd 3) Reist jorda rundt på denne tiden 4) Giftet meg med kongen av Tongas pene datter 5) Solgt halve kongeriket Tonga og flyttet inn hos Julius i Dyreparken 6) Kidnappet Julius krevd løsepenger og stiftet familie med Celina M. 7) Krasjet med Røkkes Bentley i et nøye planlagt skilsmissedrama i Akersgata 8) Saksøkt alle løssalgsavisene for rubbel og bit og levd på mediepenga i årevis 9) Kjøpt meg inn på romferja, arrangert rom-kapring og tatt en svipptur til Mars 10) Solgt rettighetene til livsbiografien min for fem gange Potter 11) For deretter å gå opp i flammer i mitt eget personlige alkohol og kokainskred ironicum-zloty
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #17 Skrevet 15. juli 2003 1) Lån zip nada gone! 2) Søkt om permisjon fra jobb i 6 mnd 3) Reist jorda rundt på denne tiden 4) Giftet meg med kongen av Tongas pene datter 5) Solgt halve kongeriket Tonga og flyttet inn hos Julius i Dyreparken 6) Kidnappet Julius krevd løsepenger og stiftet familie med Celina M. 7) Krasjet med Røkkes Bentley i et nøye planlagt skilsmissedrama i Akersgata 8) Saksøkt alle løssalgsavisene for rubbel og bit og levd på mediepenga i årevis 9) Kjøpt meg inn på romferja, arrangert rom-kapring og tatt en svipptur til Mars 10) Solgt rettighetene til livsbiografien min for fem gange Potter 11) For deretter å gå opp i flammer i mitt eget personlige alkohol og kokainskred ironicum-zloty Kjære deg.....det stod 2 millioner.....ikke 50!!
Pearl Skrevet 15. juli 2003 #18 Skrevet 15. juli 2003 Enig med Lea her. Hvorfor skulle ikke vi fortjene å leve litt bedre. Hva er vel 2 mill idagens målestokk. Hadde jeg fått 2 mill, hadde jeg gjort ferdig uteområdet rundt huset, bygd garasje og fått meg en sikker familie bil med god plass til 5. Så hadde jeg satt av en del penger slik at vi fikk møblert huset skikkelig og kjøpt oss klær (med småbarn blir akkurat det nedprioritert på oss voksne) Til slutt hadde jeg betalt inn på lånet. Den største gevinsten ville da være at vi hadde hatt råd til at jeg var hjemme noen år med barna. :D
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #19 Skrevet 15. juli 2003 Bygd hus. Betalt tilbake lån fra foreldre/svigerforeldre
tuji Skrevet 15. juli 2003 #20 Skrevet 15. juli 2003 Don't get me started! Første fly til NY, shoppe shoppe shoppe! Når jeg kommer hjem, betaler jeg ned studielånene våre, og da er det ikke mer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå