Gjest utro_familiefar Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 ADVARSEL! Dette innlegget kan virke støtende på yngre. Er du under 16 bør du styre unna eller lese mens en voksen er tilstede. Jeg skal prøve å roe meg litt ned! Jeg lever sammen med verdens flotteste jente. Hun er det vakreste som jeg vet om. Men hun er ikke den eneste vakre jenta i verden, og jeg omgås en del med andre jenter. Problemet mitt begynner når disse andre jentene flørter med meg, mange flørter selv om de har mann selv. Slik flørting er jeg så svak for så det ender oftest i ”høyet”. Jeg vil innrømme at jeg selv til tider kan flørte også dersom jeg er seksuelt opphisset. Slik som tilfellet da ei på jobben som kom over til min kontorbås. Hun skulle vise meg noen papirer og lente seg over pulten min med ansiktet ikke så langt unna. Jeg klarte ikke å la være å stirre henne rakt inn i øynene fordi det ble så opphissende å ha denne jenta like foran meg. Hun la merke til det og smilte, og vi ble stirrende på hverandre en liten stund før jeg ikke klarte å beherske meg og bare klinte til og kysset henne. Hun ble paff, men gav etter og endte opp med å kline. Hun ble så tent og rød i toppen at vi ble enige om å møtes på et mer diskret sted like etter. Jeg kastet fra meg både arbeid og ansvar og beveget meg til vårt planlagte sted. Der var hun og der ble det en eksplosiv elsk så vi nesten ødela en kopimaskin! Etter den runden fikk jeg smaken på henne, uten å overdrive, og det stoppet ikke der. Vi er stadig innom den plassen innimellom. Også en nabojente. Jeg jobber hjemmefra to dager i uka, tirsdag og torsdag, og hun er hjemmemamma. Vi møttes tilfeldig i parken da jeg hadde med meg laptop i fjor sommer og skulle slappe av og jobbe litt i frisk luft. Hun tok kontakt og vi ble pratende en del. Jeg klarte heller ikke å kontrollere meg, og sa at jeg skulle gitt mye for å ha kysset henne skikkelig godt. I stedet for å få en klaps i ansiktet, ble hun flau og litt rar, men sa til slutt at det kanskje kunne arrangeres. Litt borte i buskaset, mens ungene hennes lekte og laptopen min surret alene med viktige dokumenter i fare for å bli stjålet, kysset vi og det ble temmelig intens. Jeg la meg over henne og sa at jeg måtte ha henne, og hun svarte meg at jeg måtte ta henne og ikke være redd for å ta litt hardt i, og det ble ganske heftig. 20 sekunder og begge fikk orgasme! Det verste var når ei yngre venninne av min egen samboer var innom for å hente noe babygreier som hun skulle låne. Hun var klar, så enkelt var det! Jeg lyver ikke når jeg skriver at jeg ble tilnermet overfalt i mitt eget hjem! Vi satt i sofaen, og hun ble ganske intens med å tulle og skulle til slutt lekesloss. Jeg prøvde å dytte henne unna, fordi hennes og min baby lekte ikke langt unna og min samboer kunne ha kommet inn rett som det var selv om hun var på jobb da. Men hun var så herlig at jeg bare gav etter og lot musklene slippe taket, og hun spiste meg levende! Hun kneppet opp buksene våre og vi var i full gang etter kort tid. Det var bare så spennende å kjenne lukten av et annet menneske og elske med noe helt nytt og villt. Jeg fikk ikke den frekke jenta ut av tankene og jeg er livredd for hver gang jeg er alene med henne, da angriper hun meg nemlig og jeg klarer ikke å forsvare meg! Det ender ALLTID med elsk! Hun slår meg på lek så det svir litt og dominerer og jeg blir helt underkuet! Jeg har hundrevis av slike tilfeller som jeg kunne ha skrevet en tykk roman om! Jeg ser ikke på meg selv om en ond person, jeg er bare svak for skjønnheter som omringer meg og har lagt merke til at hvis jeg er litt frekk og frempå, blir det fyrverkeri i de fleste jenter! Noe jeg aldri ville ha opplevd om jeg ikke var så frempå! PRØV! Men hjemme sitter altså samboer og barn. Jeg elsker henne også, men får bare ikke nok sex. Hun er veldig laber sånn sett. Sex blir som en lønn eller gave, og hun kan rett som det er bruke det imot meg hvis hun er sur! Men mitt seksuelle behov er det ikke noe problemer med å få tilfredstilt. Jeg har nemlig flere titalls damer som jeg har kontakt med. Noen ser jeg oftere enn andre, men jeg kan ta alle når som helst bare ved å sende en SMS eller epost. Hun blonde med trange jeans er det bare å være alene med, så er jeg under angrep! Jeg er imponert over hvor kåte og impulsive damer flest er, særlig de yngre jentene mellom 19-30. Over den alderen er det lås og slå på trusa. Desto yngre desto mer villige og impulsive. Men jeg går aldri yngre enn 19 siden jeg selv er over 30 og må ha litt etikk og ikke rote med forvirrede ungjenter. Jeg klarer ikke å stoppe, men jeg klager heller ikke. Jeg får mitt! Sex er så ufattelig moro og givende, og jeg er sjokka over villigheten til selv fremmede jenter. Jeg må bare være litt frekk og frempå, så blir de røde i toppen og kåte som et helsikes uvær. Unnskyld språkbruken, men jeg må bare ta i et trøkk her.
Gjest Gjest_cooli_* Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 og vitsen med hele innlegget er....?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 I motsetning til de andre damene her, så forstår jeg deg. For jeg har vært deg. Jeg var gift hadde tre barn. Men jeg fikk rett å slett ikke det jeg trengte hjemme. Jeg har ikke anelse om hvor mange ganger jeg var utro. Men som du. Så ble det så fort anledingen bød seg. Er utrolig hvor lett det er å få en mann i seng. Nesten alle var gifte. Jeg ville slutte, men klarte ikke. Vi skilte lag av andre grunner, men x-mann vet ikke att jeg har vært utro. I dag har jeg en ny mann. Og jeg vet att jeg aldri kommer til å være utro igjen. Denne nye mannen er helt fantastisk. Han gir meg all den kjærlighet jeg trenger. Å jeg elsker han så høyt. Så nå har jeg ikke behov for andre menn lenger. Så mitt råd til deg er att dine kone er ikke den rette for deg. Hadde hun vært det hadde du ikke vært utro. Lykke til :-)
LitaPia Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 hehe, jaja.. du får komme inn hit og klage din nød når du blir ferska og dumpa
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Jeg er så glad for at jeg ikke er gift med deg. En forkastelig oppførsel. Du burde avslutte forholdet i respekt for din samboer, men det er kanskje respekt du mangler? Da kan du hive deg på alle kvinner som er villig. Oppfatter innlegget ditt som skryt. Du er ikke en mann i mine øyne.
Chakoya Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 (endret) Vet ikke om jeg skal ta denne tråden seriøst eller ikke.. Men gir et seriøst svar forde, p.g.a det er andre gjester og brukere som leser dette. Og fordi jeg mener at vi må aldri slutte og bry oss om utroskapsemnet dersom vi mener det er feil og være utro mot noen. Jeg bare tenkte at du setter dama di i et veldig dårlig lys fremfor disse som vet hvem dama di er. Venninne av din dame, nabojenta og lignende. Kan tenke meg til hva mer du har holdt på med som vet identiteten til dama di. Synes du det er greit at andre ler bak hennes rygg når hun forteller og skryter rundt omkring om deg? Dessuten tenker folk når dem ser henne; der går hu naive damen som ikke aner noe om typens atferd, og jeg ligger med han! ha ha! Det er det disse folkene du ligger med gjør inni seg.. Ler av den som er bedratt p.g.a uvitenhet om sin mann. De tenker; ''uffameg, du skulle bare visst! Og det er jeg som har gjort det med mannen din.'' Og innimellom er det kanskje disse dama di kommer til når hun har det vanskelig? Nødvendigvis ikke naboen, men venninna si? Og hvorfor du omtaler dette som et problem når disse damene kommer til deg skjønner jeg ikke. For det er vel tydeligvis ikke noe problem for deg når det virker som du ikke eier snev av dårlig samvittighet? Du oppfordrer jo dessuten andre til å gjøre det samme. Kan ikke annet enn å si som du fortventer: Stakkars dama di. Håper trådstarter får sin... straff?.... som jeg synes han fortjener. Det skjærer i meg når jeg leser slike ting som dette. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Desverre er samfunnet blitt slik i dag at man blir mindre og mindre respektert.. Mange er veldig klare på hva grenser man har når man går inn i et forhold. Allikevel er det alltid noen som ikke kan forstå hva det å respektere dette innebærer. Og det er til å bli kvalm av! En dag håper jeg sånne som bedriver slike ting får sin lærepenge. Og den lærepengen håper jeg forandrer livet til personene som gjør slikt. Håper rettferdigheten seirer! Skjønner heller ikke dette med at folk tar risken i og ødelegge livet til et annet menneske som får følelseslivet krasjet på mange områder om utroskap blir oppdaget. Er det verdt det? Å presse noen så langt ned at dem kan bli merket for livet? Er vi så egoister at det er kun oss selv vi skal tenke på når vi vet det bor andre her i verden på denne kloden? Det er rett og slett forkastelig hvor lite mange bryr seg om andre mennesker i dag. Endret 17. april 2009 av Chakoya
la Flaca Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Fint for deg da Var det noe spesielt du ville ha tilbakemelding på?
Voyage Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 kommer du til å fortsette sånn når du er 40-50-60 år tror du? Ikke sikkert damene syns du er like sjarmerende da.. (Håper mannen min ikke er slik...)
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Ja det er en fæl verden.. Fristelser til høyre og fristelser til venstre og vips så er det en forran deg og en bak deg og en på skrå og en over og en under...
Gjest psykologen Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 TS har nok mye sex, men ellers er nok sjelsevnene meget reduserte
Kamikatze Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Det er synd du ikke har baller nok til å holde deg til din utkårede, eller få avklart med henne hva hun synes er tolerabelt av denslags innenfor forholdet. Hvis du hadde hatt antydning til ryggmarg, hadde du satt henne fri, før du begynte å forsyne deg på det åpne markedet. Utroskap straffes ikke av myndighetene. Er det sånn at du er for feig til å begå annen vinningskriminalitet, stjele bil eller annet du har lyst på, fordi du frykter represalier fra stat og sinte eiere, viser du egentlig bare ditt innerste patetiske jeg. Er liksom greit nok å rane all verdighet fra kjerringa? Eier du ikke selvkontroll, bør du ta konsekvensen av dette, og bli singel. Det skal mer til å være en mann enn et par dinglende nøtter.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Det er synd du ikke har baller nok til å holde deg til din utkårede, eller få avklart med henne hva hun synes er tolerabelt av denslags innenfor forholdet. Hvis du hadde hatt antydning til ryggmarg, hadde du satt henne fri, før du begynte å forsyne deg på det åpne markedet. Utroskap straffes ikke av myndighetene. Er det sånn at du er for feig til å begå annen vinningskriminalitet, stjele bil eller annet du har lyst på, fordi du frykter represalier fra stat og sinte eiere, viser du egentlig bare ditt innerste patetiske jeg. Er liksom greit nok å rane all verdighet fra kjerringa? Eier du ikke selvkontroll, bør du ta konsekvensen av dette, og bli singel. Det skal mer til å være en mann enn et par dinglende nøtter. Kamikatze: Jeg liker deg bedre og bedre for hver dag som går...
Gjest Ikke imponert Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 Jeg lever sammen med verdens flotteste jente. Hun er det vakreste som jeg vet om. Men hun er ikke den eneste vakre jenta i verden, og jeg omgås en del med andre jenter. Problemet mitt begynner når disse andre jentene flørter med meg, mange flørter selv om de har mann selv. Jeg klarer ikke å stoppe, men jeg klager heller ikke. Jeg får mitt! Sex er så ufattelig moro og givende, og jeg er sjokka over villigheten til selv fremmede jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå