Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg har en kjole med korsettsnøring bak. Så kommer 1000-kronersspørsmålet: Skal den snøres ovenfra og ned? Bør jeg stikke endene inn i kjolen, eller er det fint når de henger løst?
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes det er finest når de henger løst (da må de ikke være superlange selvsagt), men jeg vet ikke hva det mest ''korrekte'' er.
Amalie_85 Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 De jeg har sett har snørt ovenfra og ned. Men det har vært forskjell på om snorene har vært utenpå kjolen eller inni. Så det vil vel komme ann på hva som blir penest på akkurat den kjolen da
Solstrålejenta Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg har også bare sett kjoler som snører ovenfra og ned. I brudesalongen jeg har å prøvde kjoler i foreslo de å dytte snørene ned i kjolen, jeg synes imidlertid det er finere når de henger utenpå... Dette blir nok en smakssak og helt sikkert også avhengig av hvilken kjole det er
Dr.Grey Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Min snøres ovenfra og ned, og snørene skal henge løst nedover, selv om de er ganske lange
leirbål Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 På min kjole går snøringen ovenifra og ned, og er en del av pynten. Hadde den ikke vært det hadde jeg stukket den innenfor.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Min også. Altså overfra og ned. Knytes i sløyfe og skal være en del av pynten bak. Men da er det mer som snor og ikke bredt bånd.
Gjest ts Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Takk for svar jenter Da kjører jeg på med snøring ovenfra og ned, og lar "sløyfa" henge utenpå
¤Linda¤ Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Jeg selger brudekjoler i min nettbutikk, de skal snøres ovenfra og ned, og de skal ikke puttes inni kjolen:) Hm...det var rart. I de brudesalongene jeg har vært i,har de sagt at det kommer an på kjolen og smak/behag Jeg skal ha mine nedi,for det er ikke pent på min kjole at de er utenpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå