Gå til innhold

Snøringen på brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjole med korsettsnøring bak. Så kommer 1000-kronersspørsmålet: Skal den snøres ovenfra og ned? Bør jeg stikke endene inn i kjolen, eller er det fint når de henger løst?

Skrevet

Jeg synes det er finest når de henger løst (da må de ikke være superlange selvsagt), men jeg vet ikke hva det mest ''korrekte'' er.

Skrevet

De jeg har sett har snørt ovenfra og ned. Men det har vært forskjell på om snorene har vært utenpå kjolen eller inni. Så det vil vel komme ann på hva som blir penest på akkurat den kjolen da

Skrevet

Jeg har også bare sett kjoler som snører ovenfra og ned. I brudesalongen jeg har å prøvde kjoler i foreslo de å dytte snørene ned i kjolen, jeg synes imidlertid det er finere når de henger utenpå... Dette blir nok en smakssak og helt sikkert også avhengig av hvilken kjole det er :)

Skrevet

Min snøres ovenfra og ned, og snørene skal henge løst nedover, selv om de er ganske lange

Skrevet

På min kjole går snøringen ovenifra og ned, og er en del av pynten.

Hadde den ikke vært det hadde jeg stukket den innenfor.

Skrevet

Min også. Altså overfra og ned. Knytes i sløyfe og skal være en del av pynten bak. Men da er det mer som snor og ikke bredt bånd. :)

Skrevet

Takk for svar jenter :) Da kjører jeg på med snøring ovenfra og ned, og lar "sløyfa" henge utenpå ;)

Skrevet
Jeg selger brudekjoler i min nettbutikk, de skal snøres ovenfra og ned, og de skal ikke puttes inni kjolen:)

Hm...det var rart. I de brudesalongene jeg har vært i,har de sagt at det kommer an på kjolen og smak/behag :)

Jeg skal ha mine nedi,for det er ikke pent på min kjole at de er utenpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...