Cathrine88 Skrevet 25. august 2011 #41 Skrevet 25. august 2011 Fram og tilbake! Fram og tilbake! Det var da voldsomt så streng du skulle høres ut.
Gjest yojo Skrevet 26. august 2011 #42 Skrevet 26. august 2011 Frem og tilbake har jeg opplevd at flest gutter liker. Jeg får gjerne gutten til å legge hendene høyt oppe på mine lår, og hjelper meg å "dytte" frem og tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #43 Skrevet 26. august 2011 Jeg er litt forvirret over alle som sier at stillingen er så slitsom. Hvor blir man sliten? I beina, ryggen, hoftene? Beina mine "sovner" på en måte. Ganske så fort egentlig, og når det først er begynt blir det veldig tungt, for man prøver jo å holde på en stund etter dette
Gjest uskker Skrevet 5. september 2011 #44 Skrevet 5. september 2011 Men når det går fram og tilbake er dere ikke redd for at penisen skal få en "knekk", komme litt skeivt inni deg? løfter dere dere litt opp når dere gynger fram og tilbake eller sitter dere helt på rota?? Jeg føle låra mine er for korte til å kunne gå opp og ned, selv om jeg ikke har noe korte lår..
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #45 Skrevet 9. januar 2013 dere som sier dere "sitter på huk", mener dere at dere har føttene plantet i senga? eller leggene? Anonym poster: c9a993f54d6ea431b9fc8c2a0ab0ae40
Alina X Skrevet 9. januar 2013 #46 Skrevet 9. januar 2013 Beste er å sitte i en stol egentlig. Å sitte rett oppå kan være veeeeeldig hard trening for lårene, pluss at man risikerer strekk i lysken, hehehe....Jeg liker selv ikke å ri så mye fordi jeg føler at jeg ikke kan holde tempo, så liker det hvis han sitter og jeg sitter oppå, det er ti tusen ganger enklere.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #47 Skrevet 4. november 2023 Får ikke dere damer vondt i kneet og leggene 🫣 synes det hele blir så klønete Anonymkode: 33dca...722
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #48 Skrevet 4. november 2023 Å ri en mann handler om å finne en rytme som fungerer for dere begge. Noen liker å heise seg opp og ned, mens andre foretrekker å gni seg frem og tilbake. Det viktigste er å utforske og kommunisere med partneren din for å finne ut hva som gir dere begge nytelse. Hver person er forskjellig, så det kan være nyttig å snakke med partneren din og prøve ulike bevegelser for å finne ut hva som fungerer best for dere. Lykke til med å utforske og ha det gøy sammen! Anonymkode: 834ad...e6d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #49 Skrevet 22. desember 2023 Flere tidligere sex partnere har foretrukket og være på topp å "ri" for da har det kommet fortere og hardere, de har vekslet mellom og gli opp til tuppen av hodet på penis å gli ned i lange rolige bevegelser, til og jokke litt opp og ned fort og hardt, til at de har lent seg forover og gnudd seg mere enn og sklidd opp og ned. Rolig og sakte langt opp og ned er "favoritt" der man som mann ikke får jokke etter eller hjelpe til og dama har all kontroll. Kona kan ikke være på topp da penis er for stor for henne. Hun kan tre seg nedpå veldig rolig og stoppe før hun når bunnen og bare skli forsiktig frem og tilbake, men må bytte stilling ganske fort da det blir og gjøre vondt med penis inni henne. Det er vel nesten like mange preferanser på å bli ridd som det er par som har sex. Min favoritt var da dama tok kontroll og sklei veldig sakte og rolig å bruke hele lengden på penis. Må si jeg savner den stillingen veldig mye i mitt nåværende forhold.. Anonymkode: e2ffa...b89
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #50 Skrevet 27. desember 2023 Gjest gutt24 skrev (På 2.5.2009 den 19.21): Det perfekte sett fra mitt ståsted: Sett deg nedpå staken med ryggen mot ansiktet til mannen. Bøy deg forover og ri staken. For optimail utsikt: gli godt opp og ned av kuken. Det finnes ikke en mann i denne verden som "overlever" særlig lenge med den uttsikten. På denne måten ser du jo ikke "godsakene" som pupper og vagina? Er det bedre å se rompa/rævhølet? Anonymkode: a98f7...d40
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #51 Skrevet 28. desember 2023 Gjest gutt24 skrev (På 2.5.2009 den 19.21): Det perfekte sett fra mitt ståsted: Sett deg nedpå staken med ryggen mot ansiktet til mannen. Bøy deg forover og ri staken. For optimail utsikt: gli godt opp og ned av kuken. Det finnes ikke en mann i denne verden som "overlever" særlig lenge med den uttsikten. Og hva om dama har hemoroider? Blir synet like vakkert? 🤢 Anonymkode: a98f7...d40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå