Gå til innhold

Hvordan ri en mann?

Fremhevede innlegg

Gjest Ludvig
Skrevet
ja, som tittelen sier. Hvordan ri en mann? Jeg liker aldri å sitte øverst for jeg føler jeg ikke får det til. Skal man heise seg opp og ned, eller gnu seg frem og tilbake? Jeg har virkelig ikke peiling, og unngår så godt jeg kan å sitte øverst. Men jeg har så lyst til å få det til å vite att jeg gjør det bra. Så, er det noen som kan dele erfaringer?

Kanskje noen menn her inne som kan komme med tips og info?

Jeg synes det er deilig å sitte i en stol og ha deg på fanget med ansiktet mot meg. Slapp av, ikke stress, men beveg deg rolig og forsiktig. Hastigheten og intensiteten øker av seg selv etter hvert. Personlig foretrekker jeg også at du har på deg strømper slik at jeg kan både se og beføle disse samtidig.

Lykke til!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt24
Skrevet

Det perfekte sett fra mitt ståsted:

Sett deg nedpå staken med ryggen mot ansiktet til mannen. Bøy deg forover og ri staken. For optimail utsikt: gli godt opp og ned av kuken. Det finnes ikke en mann i denne verden som "overlever" særlig lenge med den uttsikten.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Du "kan" vel å onanere så det er godt? Bruk hans kukk-rot mot klitoris, slik det også er godt å gni med dine egne fingertupper når du er alene.

Det har jeg aldri helt forstått hvordan går ann..

jeg kan ri og gjør det ofte, men for å stimulere klitoris må jeg bruke fingrene.

Bruker dere en spesiell tenknikk for å få dette til?

Eller har jeg bare klitten alt for langt frem?? :P

Endret av Sandbekken
Gjest hath
Skrevet

jeg kjenner faktisk flere som er erfarne, og er med på det aller meste - men som bare ikke får dette til.

de sier de føler seg som roboter og ikke aner hva de skal gjøre:P

men det har faktisk mye med styrke og utholdenhet i lårmusklene å gjøre, så det hjelper å trimme litt i hverdagen.

blir mye lettere å bevege seg kun med hjelp av bena.

uansett: det er mange måter å gjøre det på, og jeg trpor hele trikset er å ikke tenke på at det finnes en fasit.....

man bevege seg jo ikke helt statisk uansett hva man driver med.....

min erfaring er også at størrelsen hans har myyyyye å si.

fikk det absolutt ikke til med en som hadde litt liten(skjønte i ettertid at det var derfor.....), og fikk det til med en gang med en som har gjennomsnittlig+..

variasjon er tingen - og ta det sakte, og varier bevegelser og hvor langt du går ned.

trenger man litt hjelp støtter man seg med armene der hvor det skulle føles naturlig, og dette er jo uansett ikke noe man driver med i en halvtime av gangen heller:P

konsentrer deg kun om selve bevegelsen, og ikke forsøk å leke filmstjerne samtidig......

etter et par ganger kan du begynne å bruke musklene litt mer aktivt, variere litt på tempo osv.

selv synes jeg det er mest suksess når begge faktisk får konsentrert seg om selv de små bevegelsene. smak og behag.

Gjest helgemann
Skrevet
Tenk om en gutt/mann skulle spørre hva man gjør når man ligger der etter at han har puttet pikken inn i henne?

*hva faen gjør jeg nå egentlig*...? :hoho:

De fleste gutter er jo vant å kose med penisen sin, siden vi har brukt den fra vi var født.... :lur:

Lærer jo fort, at alt man kan stikke penisen inn i, er deilig! :jepp:

Det finnes jo mange fare momenter med å "ri". Penisen kan knekkes, penisen kan havne utenfor skjeden, og i "kåtskapensfart" kan den stikkes inn andre plasser, enn skjeden.

Synes det er rart at jenter kan bli stimulert av "ridning", siden en normal utrustet manns penis, ikke når helt inn.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Det har jeg aldri helt forstått hvordan går ann..

jeg kan ri og gjør det ofte, men for å stimulere klitoris må jeg bruke fingrene.

Bruker dere en spesiell tenknikk for å få dette til?

Eller har jeg bare klitten alt for langt frem?? :P

Jeg lener meg fremover, da funker det for meg. Mange sier at man "skal" sitte oppreist, men det tåler ikke ryggen min så lenge. Liker egentlig best å ligge oppå ham, dablir det mindre avstand og vi kan kysse, ta på hverandre og stirre hverandre dypt inn i øynene

Skrevet
Liker egentlig best å ligge oppå ham, dablir det mindre avstand og vi kan kysse, ta på hverandre og stirre hverandre dypt inn i øynene

Da blir det en slags omvendt misjonær. Blir FRYKTELIG skuffet når damer kjører den varianten der. Damen skal sitte oppreist.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Da blir det en slags omvendt misjonær. Blir FRYKTELIG skuffet når damer kjører den varianten der. Damen skal sitte oppreist.

Så du blir skuffet over at damer kjører stillingen slik at de også har en mulighet til å komme?! Bastard... :snurt:

Skrevet
Så du blir skuffet over at damer kjører stillingen slik at de også har en mulighet til å komme?! Bastard... :snurt:

Bastard?

Det må da være en helt ærlig sak at jeg blir skuffet når damer gjør det på en måten. Og nei, selvsagt blir jeg ikke skuffet over at "de også har en mulighet til å komme". Jeg blir skuffet fordi jeg synes den framoverbøyde varianten ødelegger en i utgangspunktet deilig stilling.

Når det er sagt, så får jo selvfølgelig damen gjøre som hun vil når hun sitter øverst, og om litt kjedelig ridning er hva som skal til for å lokke fram en orgasme, så værsågod.

Gjest helgemann
Skrevet

Høres deilig ut! :lur:

Må jo være toppers! Deilige jentepupper, mot kroppen min, og ei deilig våt mus, som massere penisen min. :rødme: *drømme*

Kan jo samtidige leke med klitten hennes og :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kaller det ikke å ri, fordi jeg ikke har styrke eller utholdenhet til å humpe opp og den. Jeg pleier å sitte på ham og gni meg frem og tilbake. Ofte lener jeg meg frem, så jeg "ligger" på brystet hans, da får han den "ut og inn" opplevelsen og jeg får deilig stimulering på klitoris, og så kan vi kysse samtidig :)

Bra sagt. Kjenner mer dette igjen, ja.

"Å ri" høres jo helt fjernt ut. Ser for meg den cowgirl'n som hopper opp og ned. Det blir jo feil.

Gjest Papirkurven
Skrevet (endret)

Jeg blir skuffet fordi jeg synes den framoverbøyde varianten ødelegger en i utgangspunktet deilig stilling.

Jeg er glad kjæresten min ikke er så egoistisk som deg, eller så bastant. Vi synes ikke det ødelegger, siden det gir nytelse til begge istedenfor at bare en av oss skal nyte mens den andre skal slite.

Endret av Papirkurven
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

jeg syns det er aller deiligst når jeg setter meg på huk, lener hendene mine på magen hans og går opp og ned samtidig som han også går opp og ned, det er helt ubeksrivelig DIGG:D da hjelper begge hvernadre , så det ikke blir alt for vansklig for noen av oss

Gjest moonie
Skrevet

Jeg synes det funker veldig bra, når jeg kjenner hva som er godt selv, problemet er bare at jeg blir så vanvittig sliten av det!! Noen andre som blir det eller er jeg helt rar? hehe <:)

• 2 år senere...
Gjest Flauheten
Skrevet

hmm,, jeg lurer på en ting,, du gjør alt dette som står her opp og ned, att å fram rundt å rundt osv... men dette har skjedd med eksen min,, penisen hans gikk ned.. altså ikke kåt lengre.. han forsto ikke selv hva som skjedde,, for han synes det var godt.. dermed er jeg faktisk litt redd til å ligge med den nye typen min tilfelle dette skjer igjenn... noen tips? :D

Skrevet

De første gangene jeg var på "ridetur" var det opp og ned, spesielt med eksen, men da er det ikke mye godt for meg...

Med mine to elskere sitter jeg mer enn gjerne på topp, og da går d vel i "fram&tilbake", noe som fører til kraftige orgasmer for meg, og det er ingen tvil om at de liker det.. Er vel egentlig de som har lært meg opp i den stillinga :gjeiper:

Skrevet

Jeg liker heller ikke denne stillingen fordi jeg fæler meg så usikker på hvordan det skal gjøres. Jeg føler aldri at jeg kommer inn i en god "takt", og det blir bare slitsomt og dumt. Da ender det som regel med at jeg lener meg fremover og støtter meg med hendene. Det er dessuten en veldig tung stilling og etter at jeg har lagt på meg noen ekstra kilo nå i det siste, merker jeg at det blir enda tyngre.

Men mannen kan lett hjelpe til slik at det blir lettere for dama, og han får oppleve denne stillingen lenger.

En type jeg var sammen med tok alltid et godt tak rundt hofta mi og var med og "løftet" meg enten opp eller ned eller att og fram, alt ettersom hva man ønsker. Det var mye lettere og man finner lettere "takten" sammen på en måte..

Gjest Katten.
Skrevet

Fram og tilbake! Fram og tilbake!

Skjønner ikke hvorfor den opp-og-ned har blitt så populær...

• Liker 1
Skrevet

Eller bare sitte ganske stille og kun jobbe med innvendige muskler. Pleier ihvertfall å gjøre mine elskere gale. :sengekos:

Skrevet

Jeg er litt forvirret over alle som sier at stillingen er så slitsom. Hvor blir man sliten? I beina, ryggen, hoftene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...