Gjest løsning Skrevet 16. juli 2003 #22 Skrevet 16. juli 2003 Installerte MSN plus! igår, og det viste seg at jeg da automatisk fikk ny startside m/masse popups, som jeg ikke vil ha. Får heller ikke lov til å skifte til gamle gode www.startsiden.no Slettet MSN Plus! for å få bort den dumme startsiden (med en blå linje øverst, som det står; search, sex chat, sex film, data recovery, data entry, chat room, dagbok, drug testing Men den kobles automatisk til...hver gang...likevel! Jeg kan bli sint av mindre... Hva nå?? Har slettet både MSN 6.0 og Plus! nå, til jeg finner ut av dette. du må avinnstallere programmet... gå inn på kontrallpanel og velg legg til/fjern programmer
lillen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #23 Skrevet 16. juli 2003 Programmet ble avinstallert for lenge siden, men disse onde tilleggsprogrammene forsvinner ikke likevel skjønner du! Prøvde å gå i registret også, men det endte med at vi like gjerne la inn windows på nytt... Samboer ble ikke så sint på meg for å ha holdt på litt alene, så det kan hende jeg får være alene hjemme flere ganger! Jej! (men tror ikke jeg får ha fest... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå