lillen Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Installerte MSN plus! igår, og det viste seg at jeg da automatisk fikk ny startside m/masse popups, som jeg ikke vil ha. Får heller ikke lov til å skifte til gamle gode www.startsiden.no Slettet MSN Plus! for å få bort den dumme startsiden (med en blå linje øverst, som det står; search, sex chat, sex film, data recovery, data entry, chat room, dagbok, drug testing Men den kobles automatisk til...hver gang...likevel! Jeg kan bli sint av mindre... Hva nå?? Har slettet både MSN 6.0 og Plus! nå, til jeg finner ut av dette.
magnhild Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Hei Lillen! Den startside-dingsen fjerner du ved å slette den x antall ganger, men du må være flink å slette den helt fra pcen. Altså å tømme trashcan. Da blir du kvitt den i alle fall. Men om noen kan hjelpe oss med å få startsiden opp som startside igjen så blir jeg utrolig kjempeglad faktisk. Hater den der reklamepopupshiten som vi har nå! :evil: Klem fra Magnhild
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Fikk du ikke lov til å bytte startside sier du? Da forsøkte du dette: Åpne internet explorer -> Verktøy -> Alternativer for internett og bytte startside der? Du kan også laste ned Ad-Aware 6 Den fjerner spam o.l fra PCen din... Er den MSN plus! et microsoftprodukt? Får du ikke dette til, kan jeg forsøke å beskrive hvordan du sletter dette fra registret. Men det er noe jeg helst ikke vil at du skal tulle med
magnhild Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Det er en utvidet for av msn messenger. Vi kan sende lyder og ha logg osv. Ganske kul, men ikke verdt masse pop-ups!! Magnhild :evil:
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Det er en utvidet for av msn messenger. Vi kan sende lyder og ha logg osv. Ganske kul, men ikke verdt masse pop-ups!! Magnhild :evil: mao.. ikke et MS-produkt.. Vil ikke anbefale dere å installere slikt.. Kan ende opp med masse spyware, trojanske hester og virus.. Fysje..
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 MSN er vel et Microsoft-produkt? Jeg bruker til nød Messenger (MSN), men på den dårlige PC-en vår gjør den ting og tang ganske så ustabilt til tider.
magnhild Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Takk. Ikke så lett å vite hva som er hva og hva som ikke er lurt og sånt. Men nå skal den i alle fall vekk!! Takk for hjelpen! Magnhild
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 MSN er vel et Microsoft-produkt? Jeg bruker til nød Messenger (MSN), men på den dårlige PC-en vår gjør den ting og tang ganske så ustabilt til tider. MSN er et MS-produkt ja.. Men sansynligvis ikke MSN plus! Mange som tjener gode penger på å lage mange små ekstraprogrammer man kan installere, just for fun.. Tenk på at de kanskje får 10øre pr gang en popup på din maskin vises.. og mer om du er så uheldig å klikker på den
lillen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2003 Jeg viser nå fingeren til: http://mysearchnow.com gjorde som du sa... verktøy - alternativer - ditt - datt... Sjekket ved å åpne et nytt explorer-vindu, og var kjempeglad, for nå kom startsiden opp...! MEN *sjebnesymfoni i bakgrunnen* Da jeg åpnet nytt explorer-vindu for andre gang, kom drittsiden opp igjen! Og den blå øverste linja er der uansett hvilken side jeg befinner meg på...
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Jeg viser nå fingeren til: http://mysearchnow.com gjorde som du sa... verktøy - alternativer - ditt - datt... Sjekket ved å åpne et nytt explorer-vindu, og var kjempeglad, for nå kom startsiden opp...! MEN *sjebnesymfoni i bakgrunnen* Da jeg åpnet nytt explorer-vindu for andre gang, kom drittsiden opp igjen! Og den blå øverste linja er der uansett hvilken side jeg befinner meg på... Last ned ad-aware. Jeg har vært borti den ekle dingsen før. Jeg fant løsningen via et søk på google og da måtte man slette noe tull i registret. Jeg kan hjelpe deg videre.. Men det vil sikkert ta litt tid for deg Hvilket operativsystem kjører du? (windows versjon)
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Foresten.. Hvis du adder meg på MSN-dingsen din, kan vi ta det via der.. Så slipper vi å skrive ett nytt innlegg hver gang;) Mailadr. står i profilen min.
magnhild Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 Men Lillen; får du ikke slettet den lille blå tingen da? Er det ikke en x på venstre side av den? Den fikk jeg i alle fall vekk. Men den la seg først som et ikon på skrivebordet, men når jeg slettet den og så slettet den fra trash så forsvant den... ER spent på om startsiden vil funke ordentlig nå! Klem fra Magnhild 8)
lillen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2003 XP Jeg har null peiling, og sambo er på jobb... Tror nok ikke jeg får lov til å trykke på noe annet en bokstaver på tastaturet vårt... Men det kan da vel ikke være virus-ting...vi har jo norton; alltid oppdatert!
magnhild Skrevet 15. juli 2003 #15 Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg laster ned Ad-ware. Funker den på 98 også? Hva gjør dne egentlig? Magnhild
lillen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2003 Har slettet den blå linjen ved å høyre-muse og hake bort Ipprequboum, som sto sammen med resten... f eks koblinger, adresselinje, standardknapper, lås verktøylinje... Men den finnes ikke i søppelkurven, den er bare borte vekk nå.
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #17 Skrevet 15. juli 2003 Ok.. det du kan gjøre, er å trykke ctrl + alt + del. Velg oppgavebehandling. Skriv av alt som står der i ett innlegg her.. Så kan jeg kanskje finne ut hvilken slem fil du må fjerne Eller vent til samboeren din kommer hjem, så kan han hjelpe deg.
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #18 Skrevet 15. juli 2003 Ad-aware fjerner mye av søppelet som følger med ting vi laster ned. Anbefales!
lillen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #19 Skrevet 15. juli 2003 ctrl alt del... da står det kvinneguiden, outlook, msn med magnhild :D
Gjest Hege Skrevet 15. juli 2003 #20 Skrevet 15. juli 2003 Høh..jeg trodde min maskin var "ren" jeg, men nå har jeg lastet ned Ad-Aware som straks fant 43 objekter.. Flott program!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå