Picatchu Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Når jeg har lest gjennom en del av innleggene her på KG får jeg nesten inntrykk av at alle enten har vært utro, eller blitt utsatt for utroskap. Er det virkelig så ille? Selv har jeg aldri vært utro, heller ikke blitt utsatt for utroskap (som jeg vet om riktignok..). Er jeg unormal?? Føles nesten sånn :klø:
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 jeg har aldri vært utro og det er heller aldri noen som har vært utro mot meg!
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Dersom du er unormal, er nok jeg også det. Jeg har aldri vært utro eller blitt utsatt for utroskap (så vidt jeg vet selvfølgelig).
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg har aldri vært utro, men er blitt utsatt for utroskap av en tidligere partner.
Suzy Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Alle har vel ikke vært utro eller blitt utsatt for utroskap, men det skal godt gjøres å leve noen år og ikke komme borti det i det hele tatt. I så fall er man heldig. Jeg er snart 38 og har opplevd begge deler.
Picatchu Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Jeg er riktignok "bare" 24 ennå, men skal nå gjøre mitt beste for å unngå det..Samboeren betyr så mye for meg, og jeg har såpass stor respekt for ham at det ville aldri ramle meg inn å være utro. Selvfølgelig, man kan jo aldri spå hva som vil skje i fremtiden (med mindre man heter Klara Klok og kan nåes på 815 SYNSK for 35,- minuttet ) Men jeg skal hvertfall gjøre mitt ytterste for å unngå denslags!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Min første kjæreste var utro mot meg... Jeg var vel ikke mer enn 17-18 år mon tro?! Jeg har faktisk vært mye utro før, nesten i alle forhold. Har hatt en tendens til å bli for fristet med komplimanger, fristeler når spenningen i forholdet har lagt seg. Og ja.. Sånne som meg skal ikke være i et forhold. Det tok tid før jeg innså dette, men har nå være singel i 3 år, og vil nok fortsette med dette, til jeg føler meg klar for å virkelig ha en og takle hverdagen i forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Jeg har aldri vært utro. To partnere har vært utro mot meg. En var jeg gift med. En var jeg samboer med.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Har blitt vært utro mot... og vært utro selv,(eller..vi var ungdommer, og hadde "pause"..hehe) Men det hører til de yngre dager! før jeg ble voksen..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Har aldri vært utro selv, men eks forloveden\samboer var utro mot meg. Min man hadde og en tidligere utro partner. Vi er begge klar på at utroskap ikke er tollerert av noen av oss. En kan SE og en kan bli fristet,, men en må kunne sette en grense for handling når en virkelig bryr seg om sin partner.
Gjest Naria Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 Har opplevd utroskap i to forhold. Har selv aldri vært utro.
Gjest dtar Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 statistisk sett vil det gjelde 1 av 3 menn og 1 av 4 kvinner.
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 15. april 2009 #13 Skrevet 15. april 2009 Nei, ingen av delene. Trur det ofte blir spurt om erfaringer angående utroskap, og at mennesker som har opplevd dette har erfaringer å dele. Trur jeg aldri har svart i utroskapstrådene før dette - jeg har jo ingenting å bidra med utover å gni inn at jeg aldri har blitt utsatt for dette.
Picatchu Skrevet 15. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2009 Hva definerer dere som utroskap? Er det utroskap når partneren har et intimt forhold med en annen, selvom det ikke er snakk om fysisk kontakt (jeg tenker flørtende sms osv., betroelser om forholdet til andre, meldinger av typen hvis jeg ikke hadde hatt damen/typen så...). Eller er det kun fysisk kontakt (kyssing, sex osv) som regnes som utroskap? Når jeg tenker meg om var den forrige eksen min "utro" på førstnevnte måte, selv om det aldri var noen fysisk kontakt. Det var også noe av grunnen til at det ble slutt, men jeg føler likevel ikke at jeg har vært sammen med noen som har vært utro mot meg..hvis dere skjønner
Wunderbarbara Skrevet 15. april 2009 #15 Skrevet 15. april 2009 Jeg mener det er utroskap når man skjuler det som skjer for den man er sammen med. Enten det er bare meldinger, bare kyssing eller full pakke.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #16 Skrevet 15. april 2009 Har blitt bedratt i et tidligere forhold. Visste ikke om det men det var også opptil mange ganger. Den drttsekken. Ikke nå Han jeg er sammen med nå er en helt annen type med helt andre verdier.
Picatchu Skrevet 15. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. april 2009 Har blitt bedratt i et tidligere forhold. Visste ikke om det men det var også opptil mange ganger. Den drttsekken. Ikke nå Han jeg er sammen med nå er en helt annen type med helt andre verdier.
Gjest tvalni Skrevet 15. april 2009 #18 Skrevet 15. april 2009 Har aldri vært utro selv. Eksen min var utro med minst to forskjellige damer. Og jeg var inntill det skjedde 110% sikker på at jeg kunne stole på han. Lært: Stol ikke på noen!
Gjest samme Skrevet 15. april 2009 #19 Skrevet 15. april 2009 Aldri vært utro selv, men exen var utro.
Gjest Mellisbellis Skrevet 15. april 2009 #20 Skrevet 15. april 2009 Har ikke vært utro (eller jo, men da var jeg så ung at jeg ikke synes det teller), og heller ikke blitt utsatt for utroskap. Men jeg har vært elskerinnen til en gift mann, det teller vel på et vis det også? Har erfaring med det i alle fall. Nå er jeg ganske sikker på at verken jeg eller mannen min kommer til å være utro. Begge er imot det, og vi vet hva det kan koste. Men helt tusen prosent bombesikker? Nei, det blir i overkant naivt. Det er rett og slett ingen som vet hva som venter de neste 30-40 årene av livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå