Gjest ugravid Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 har datet en del menn, og det er flere av de som har sagt under akten når jeg har sagt at de ikke får sprute inni meg siden jeg ikke bruker p-piller, at det gjør da ikke noe! da pleier jeg svare "ja hvis du vil ha en junior så!" da har jeg flere ganger fått svar "ja det gjør da ikke noe!"...."vært gøy med en liten en da" o.l......wtf? og da er det snakk om og ha datet de i bare noen uker, dette har skjedd flere ganger med forskjellige menn! mener de det virkelig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Del Skrevet 15. april 2009 Det ser ut som du kanskje er alene om dette problemet. Jeg er i 30-åra og har iallfall aldri opplevd det under akten. Men nå bruker jeg heller ikke "hoppe av i svingen" som prevensjonsmiddel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 15. april 2009 #3 Del Skrevet 15. april 2009 Tror guttter lukter frykt for å bli gravid på lik linje med hunder som lukter hundefrykt... Og man kan jo ikke klandre dem for å ha det litt morro med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. april 2009 #4 Del Skrevet 15. april 2009 Du virker jo ikke som om du er så negativ til tanken selv heller da, når du til stadighet har sex uten prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritz Skrevet 15. april 2009 #5 Del Skrevet 15. april 2009 da er dere vel i samme gate, for det skjer som kjent fort hvis man ikke bruker prevensjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulla, 39 Skrevet 15. april 2009 #6 Del Skrevet 15. april 2009 Samme her, TS, de jeg dater spør også om å få komme i (og ikke utenfor), da jeg og vi ikke bruker prevensjon (tåler ikke). Så har jeg hver gang sagt "nei, tenk på konsekvensene", også har han kommet utenfor. Nå sist sa jeg det samme; "har du lyst på barn, du"?! Hvorpå han svarte "ja, gjerne"...etter 5 måneders bekjentskap. Tror jeg skal slå til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. april 2009 #7 Del Skrevet 15. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Del Skrevet 15. april 2009 Du får spørre de om de vil bli alenefar da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. april 2009 #9 Del Skrevet 16. april 2009 Du får spørre de om de vil bli alenefar da. Man kan faktisk bli gravid av "hoppe av i svingen" Kan jo være han tenner på tanken på å gjøre deg gravid da, et urinstinkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå