Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på noe som kanskje egentlig er litt teit.

Men om man bare er pulevenner og vet det ikke kan føre til mer, da sier man det til personen man ligger med på forhånd sant? Mens om det kan bli noe så snakker man ikke så mye om hva det er, på en måte?

Så om en fyr sier til meg at han ikke er player eller ute etter å lure noen, men vi møtes en del, har sex, spiser sammen, drar på kino og jeg sover over hos han - da er vel det såkalt dating?

For jeg hadde følt meg lurt om han plutselig sa at vi bare hadde et mestrusuperlativt forhold uten noen seriøs tone.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente79_*
Skrevet

Om man bare er pulevenner så oppfører man seg ikke som kjærester gjør.

Skrevet
Om man bare er pulevenner så oppfører man seg ikke som kjærester gjør.

Funker fint for noen :)

Jeg og en dame hadde noe sånnt for noen år siden,var begge enig om at vi ikke var noe bra for hverandre i ett forhold,men som venner og pulevenner funket det fint.

Vi dro på turer og gjorde kjæreste ting sammen,var enig om den ene fikk noe på gang med noen så var det over.

Det funka fint,når hun fikk seg beite så avslutta vi det,ingen sure miner :)

Skrevet
Funker fint for noen :)

Jeg og en dame hadde noe sånnt for noen år siden,var begge enig om at vi ikke var noe bra for hverandre i ett forhold,men som venner og pulevenner funket det fint.

Vi dro på turer og gjorde kjæreste ting sammen,var enig om den ene fikk noe på gang med noen så var det over.

Det funka fint,når hun fikk seg beite så avslutta vi det,ingen sure miner :)

Men da er vel det en avtale dere inngikk? Altså, dere bestemte vel dere for det sammen, og snakka om det på forhånd?

Noen grunnregler må man jo ha da, føler jeg.

Skrevet
Men da er vel det en avtale dere inngikk? Altså, dere bestemte vel dere for det sammen, og snakka om det på forhånd?

Noen grunnregler må man jo ha da, føler jeg.

Eneste avtalen var at om en fikk beite så var det over.

Fallt seg helt naturlig og gjøre andre ting ilag enn og pule,gidder ikke snike rundt hushjørnene for og får meg en beta,om forlk trudde vi var ett par,så dem om det.

Skrevet

Jeg er pulevenn med eksen min, vi oppfører oss som kjærester. Han har dame da, skjønner han ikke helt men. Vi hadde avtale på at vi skulle fortsette sellom en av oss fikk type/dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...