Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Har noe prøvd Garnier 3 i 1, altså den med rens, peeling og ansiktsmaske i 1. Er den bra? Ser at den inneholder salisylsyre, hvor sterk er den? (har ikke så mye peiling på sånt) Siden det er peeling og sånt i en, blir i det for sterkt å bruke morgen og kveld?

Jeg er student, og har len ganske trang økonomi så trenger noe gode billige produkter (om det finnes). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Garnier fungerer på denne måten: http://www.hildechristina.com/2008/04/kons...g-hudpleie.html

Garnier var også det merket som ødela huden min da jeg var yngre, så anbefaler virkelig at du går over på noe annet. Har du begrenset med penger, gå for netthandel.

Virker som du er litt hjernevasket av hudpleieskolen +++ og bare skal anbefale dyyre merker og slenger dritt om alle de andre. Uansett hva spørsmålet er.

Har du ikke annet å komme med enn det så er det bedre å la være med å svare!

Skrevet
Virker som du er litt hjernevasket av hudpleieskolen +++ og bare skal anbefale dyyre merker og slenger dritt om alle de andre. Uansett hva spørsmålet er.

Det er jo like billig å kjøpe bra hudpleie på Ebay som det er å kjøpe dårlig hudpleie på matbutikken så den påstanden din er litt merkelig.

Hvorfor ikke velge kvalitet når prisen blir den samme??

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

ja, jeg har prøvd denne og jeg anbefaler den ikke. Jeg har ikke vært fornøyd med noen av produktene jeg har kjøpt fra Garnier jeg(hårfarge, hudkrem).

Den renset ikke huden min skikkelig og endte faktisk opp med flere urenheter og sorte prikker enn da jeg begynte med den

Skrevet

Billige produkter tørker bare ut huden og virker kanskje på urenheter den første uka, men i lengden er det mye bedre å investere i noen gode produkter som renser huden uten å tørke den ut. Produkter som er dyre i Norge, får du til "Garnierpriser" på feelunique eller strawberrynet =) Selv vil jeg anbefale Dermalogica som du finner på strawberrynet, produktene er veldig drøye i bruk og snille mot huden! =)

Skrevet

Nei, jeg prøver bare å formidle fakta siden jeg har vært idiot nok til å kjøpe billigmerker før og det ødela huden min totalt.

Men for all del, bruk Garnier og se hvor langt du kommer. Jeg er her for å gi gode råd til riktig hudpleie og fordi jeg har den bakgrunnen jeg har føler jeg at jeg kan komme med noe positivt.

Har du et problem med det får det være din sak :)

Skrevet

Jepp jeg kan teste Dermologica fra Strawberrynet :) siden det er like grei pris som garnier bare bedre kvalitet. Men ulempen er den dumme 200kr grensa!

Skrevet

^ eBay?

Skrevet
Jepp jeg kan teste Dermologica fra Strawberrynet :) siden det er like grei pris som garnier bare bedre kvalitet. Men ulempen er den dumme 200kr grensa!

Jeg tror Strawberrynet betaler tilbake mva... Men er ikke helt sikker. De gjorde det i hvert fall før?

FeelUnique gjør det, men de fører ikke Dermalogica. Men hvis du vil ha gode produkter mot uren hud (vet ikke om det er det du er ute etter), så er jeg veldig fornøyd med md formulations som selges på blant annet FeelUnique. Og da kan du jo drite litt i 200-grensa! :) Produktene er ikke blant de billigste da, men du får jo selv se an om det blir for dyrt eller ikke.

Skrevet

Tviler for at hun er hjernevasket av hudpleieskolen, er vel heller det at hun faktisk har peiling og du ikke takler det? ;) Veldig glad for at hun er på forumet her, og det tipper jeg at huden min også er..!

Hva er galt med å legge litt penger i det som faktisk er bra for huden?

Hvis du ikke har noe positivt å komme med, så kan du heller la være å svare ;)

Skrevet
Tviler for at hun er hjernevasket av hudpleieskolen, er vel heller det at hun faktisk har peiling og du ikke takler det? ;) Veldig glad for at hun er på forumet her, og det tipper jeg at huden min også er..!

Hva er galt med å legge litt penger i det som faktisk er bra for huden?

Hvis du ikke har noe positivt å komme med, så kan du heller la være å svare ;)

:enig:

Skrevet

Bestiller du fra www.lookfantastic.com og skriver i beskjed-feltet at det skal sendes som gave slipper du unna 200-grensen :jepp:

-Det har jeg desverre ikke fått til på strawberrynet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...