Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tittelen sier sitt. er du venn med ekser på facebook, og er kjæresten din venn med sine?

Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet

De fleste. Men ett par stykker jeg ikke er interessert i å være venn eller noe med.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg er venn med 2 "ekser", han med ingen.

Skrevet

Vi er venner med de eksene vi har kontakt med.

Skrevet

Jeg er venn med en av mine ekser, rett og slett fordi vi er gode venner ellers også :)

Skrevet

Nei. Simpelthen fordi jeg er ikke interessert at han skal snoke i mitt liv via facebook. Jeg har et par av hans gode kompiser på FB, så jeg regner med eksen er fullt oppdatert på hva jeg gjør, gjennom dem... :popcorn:

Skrevet

Jeg er venn med mine ekser på FB, men det er fordi vi er gode venner, enkelt og greit.

Samboeren er venn med sine, minus en som han har null kontakt med ellers også.

Skrevet

Jeg er venn med to av mine ekser på facebook, den ene ser jeg på som en god venn, den andre snakker jeg ikke med så ofte -men han er jo ingen fiende så det gjør meg ingenting! :)

Nå er jeg en av de som bruker facebook til mer enn bare å ha kontakt med nære venner også da. I studentmiljøet her blir FB brukt som kontakt nett for alt som skjer av konserter og arrangement ++, og har dermed veldig mange studenter som bare er bekjente eller kollegaer på studentstedet som venner. Er kanskje mer forsiktig med ekstremt personlig info enn om jeg hadde hatt 50 venner på lista.

Skrevet

Jeg er venn med mine ekser på facebook. Det er lenge siden vi var sammen og jeg snakker med dem innimellom ellers også. Han har også sin eks på facebook.

Skrevet

Noen av dem, men ikke de plagsomme.

Skrevet

Jeg har ingen ekser, så nei, og nei, han er ikke venner med sine ekser irl eller på facebook.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Han var utro, så jeg har ingen ønsker om at han skal være på min venneliste. Min bedre halvdel har forøvrig sin eks på sin liste. Hun er også på min liste. Jeg har ikke noe imot henne.

Skrevet

Jeg er venner m noen av eksene mine på facebook. Noen snakker jeg med av og til men da har jeg de evt. på msn eller vi snakkes på tlf. Det er litt forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...