nadinice Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Extensionsene mine er veldig tørre i tuppene og kan fort se slitt ut når jeg styler det.. Har noen et forslag å komme med til et serum eller stylingprodukt som kan hjelpe mot dette? Helst ikke noe som blir for oljete, men som likevel tilfører glans og fukt. Gloss spray funker på øverste del av håret, men ikke tuppene desverre..
nadinice Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 Trenger forresten ikke være et produkt for extensions... sålenge det hjelper på slitt og tørre tupper er jeg fonøyd! Håper på svar!
Iero Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg brukte silkeolje når jeg hadde extensions. Fungerte velgig bra. Men hust å bruke lite. Kan se fett ut hvis man bruker for mye
nadinice Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg brukte silkeolje når jeg hadde extensions. Fungerte velgig bra. Men hust å bruke lite. Kan se fett ut hvis man bruker for mye Silkeolje har jeg aldri hørt om...hvor får man tak i det?
hvitveis1 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger også hjelp til tørre tupper! Trenger volum øverst, og fukt nederst!
Iero Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Silkeolje får man kjøpr hos frisøren. Det koster litt, men varer leeenge.
fregnen Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Phyto har en fuktighetskrem for hår som fint kan brukes til det, den blir litt mer enn bare styling også.
laperla Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Hva med BioSilk Silk therapy? Liker dette produktet veldig godt.
Iero Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Hva med BioSilk Silk therapy? Liker dette produktet veldig godt. Dette produkter jeg har snakket om! Husket ikke hva det het, men frisører forstår når man sier silkeolje
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 BioSilk er god den, men Giovanni sin er både billigere og bedre etter min mening. http://www.iherb.com/Giovanni-Frizz-Be-Gon...78-ml/6411?at=0 Smeller du på rabattkoden RID044 får du den til en 20-30 kr, med porto.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Jeg trenger også hjelp til tørre tupper! Trenger volum øverst, og fukt nederst! Hos frisøren kan du få kjøpt et slags pudder som man drysse i hodebunnen for volum, så slipper man å slite og tupere på det. husker ikke hva det heter, men er bare å spørre etter det. Hos Body Shop er det masse produktet som er bra for hår som ser slitt ut=) men biosilk er jo også bra da!
nadinice Skrevet 18. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2009 Tror jeg kommer til aa pröve Biosilk sin först, for den kan jeg tjuvlaane av mamma neste gang jeg er innom...og Giovanni sin hvis det ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå