Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Extensionsene mine er veldig tørre i tuppene og kan fort se slitt ut når jeg styler det.. Har noen et forslag å komme med til et serum eller stylingprodukt som kan hjelpe mot dette? Helst ikke noe som blir for oljete, men som likevel tilfører glans og fukt. Gloss spray funker på øverste del av håret, men ikke tuppene desverre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger forresten ikke være et produkt for extensions... sålenge det hjelper på slitt og tørre tupper er jeg fonøyd!

Håper på svar!

Skrevet

Jeg brukte silkeolje når jeg hadde extensions.

Fungerte velgig bra. Men hust å bruke lite. Kan se fett ut hvis man bruker for mye

Skrevet
Jeg brukte silkeolje når jeg hadde extensions.

Fungerte velgig bra. Men hust å bruke lite. Kan se fett ut hvis man bruker for mye

Silkeolje har jeg aldri hørt om...hvor får man tak i det?

Skrevet

Jeg trenger også hjelp til tørre tupper! Trenger volum øverst, og fukt nederst!

Skrevet

Silkeolje får man kjøpr hos frisøren. Det koster litt, men varer leeenge.

Skrevet

Phyto har en fuktighetskrem for hår som fint kan brukes til det, den blir litt mer enn bare styling også.

Skrevet

Hva med BioSilk Silk therapy?

Liker dette produktet veldig godt.

Skrevet
Hva med BioSilk Silk therapy?

Liker dette produktet veldig godt.

Dette produkter jeg har snakket om! Husket ikke hva det het, men frisører forstår når man sier silkeolje ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg trenger også hjelp til tørre tupper! Trenger volum øverst, og fukt nederst!

Hos frisøren kan du få kjøpt et slags pudder som man drysse i hodebunnen for volum, så slipper man å slite og tupere på det. husker ikke hva det heter, men er bare å spørre etter det. Hos Body Shop er det masse produktet som er bra for hår som ser slitt ut=) men biosilk er jo også bra da!

Skrevet

Tror jeg kommer til aa pröve Biosilk sin först, for den kan jeg tjuvlaane av mamma neste gang jeg er innom...og Giovanni sin hvis det ikke funker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...